آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

بدون شرح!!!

عارفی را گفتند...

جمله ای بگو تا به هنگام شادی غمگینم کند و به هنگام غم شادم کند...

عارف گفت:

این نیز بگذرد...



نظرات 15 + ارسال نظر

تو هم بی خیال داستان شو.بپیچش به بازی...
در ضمن نا مرد اونجا کار آریان به خاطر تو نبود.بعدشم من اومدم خدافظی کنم و تو دیدی و سوار شدی رفتی...
این نیز بگذرد...

سجاد 1389/01/20 ساعت 15:39

جرقه دومم خودم میزنم...
بی دلیل...
راستی چه بارونی داره می باره...
دارم میرم بیرون...

سجاد 1389/01/20 ساعت 15:41

جرقه...

سجاد 1389/01/20 ساعت 15:43

ناراحت نباش درست میشه...
چی؟...!!

آخه تو بگو این ناراحتی واسه چیته؟...

من که دارم عین چی جرقه میزنم.بی خیال...
دیگه جدی جدی رفتم...

سج... 1389/01/20 ساعت 15:50

آخی...
کسی نیست جرقه بزنه برات؟؟!!!
به درک!!!
منم میرم.حالا دیگه تنها شدی...
تیغو بکش...

س... 1389/01/20 ساعت 15:51

راستی...!

ببخشید اونروز اونجوری شد...دست خودم نبود...دیدم اگه یه خورده بیشتر بمونم میزنم چک مکیت میکنم(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)گفتم برم بهتره
بازم شرمنده...



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


هاD 1389/01/20 ساعت 21:57 http://www.gereh-koor.blogsky.com

زیر دیپلمش چی میشه اون‌وقت ؟

ماسانا 1389/01/21 ساعت 09:58 http://masana.blogfa.com/

سلام فقط میتونم بهتون تبریک بگم بابت بازگشتتون و امیدوارم شاهد آتشبازیهای پربارتون (مطالب) باشیم.

امین 1389/01/21 ساعت 14:45 http://doreakhar.blogfa.com

آره واقعا این نیز بگذرد
خیلی چیزارو برای آدم راحت میکنه

هادی 1389/01/21 ساعت 16:18

بابا بیخیال...من که کلی فکر کردم...این جاس که شاعر میگه: چه زود دیر می شود!(ربطشم بعدا برات توضیح میدم)...

(ددی)immortal 1389/01/21 ساعت 17:47

پسرم این sherover ها چیه اینجا نوشتی؟؟؟؟
قبلا شنیده بودم

میبینم که بالاخره یاد گرفتی بنویسیش...!!!

... 1389/01/23 ساعت 21:54 http://bazdam.blogsky.com

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی حالم گنده الان.یه کم بهتر شدم اینو خوندم.ممنون بابت یاد آوریش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد