آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

فوتبال حرفه ای!!

آخه یعنی چی...؟؟؟اصلا مگه میشه؟!؟!

من هرجوری فکر میکنم میبینم امکان نداره...مگه یه داور چقدر میتونه...!!!

نمیدونم با خبر شدید یا نه اما جمعه ۲۰ام جامعه ی داوری فوتبال ایران تونست به افتخاری بزرگ دست پیدا کنه و برای اولین بار در دنیا یه داور ایرانی کاری کرد که باعث سربلندی هرچه بیشتر فوتبال ایران شد و افتخاری به کلکسیون افتخاراتش  اضافه شد و موجبات سربلندی هرچه بیشتر مارو فراهم آورد...!!!

این داور باهوش و زیرک ایرانی تونست در یک دیدار دوبار سوت پایان بازی رو به صدا در بیاره و همه رو شگفت زده کنه...واقعا چه خلاقیتی به خرج داد این داور...!!!

نمیدونم چه فکری پیش خودش کرد که وقتی دو دقیقه مونده بود بازی تموم شه بدون اینکه وقتای اضافه رو حساب کنه سوت رو زد و چند دقیقه بعد تازه فهمید چه دسته گلی به آب داده...

واسه همین رفت وسط حلقه ی شادی تیم پیروز و بهشون گفت که بند و بساطشون رو

جمع کنن وگرنه زنگ میزنه ۱۱۰که شهرداری بیاد به جرم برگزاری پارتی پدرشون رو در بیاره!!

البته تیم بازنده اگه میدونست قراره تو ادامه ی بازی یه گل دیگه هم بخوره عمرا اونقدر اعتراض نمیکرد...

ولی خودمونیم بعضی وقتا و بعضی جاها یه اتفاقایی میفته که فقط بعضی وقتا و بعضی جاها اتفاق میفته!!!(چی گفتم!)



نظرات 17 + ارسال نظر
هادی 1389/01/21 ساعت 16:05

سلام

علیک...

هادی 1389/01/21 ساعت 16:13

اه...کاش عین وبلاگ آریان بودو عدد انتخاب میکردیم...خب باب حالا اون بیچاره حواسش نبود یه کاری کرد...تو چرا سریع به همه میگی؟...از طرفی شاید هم میخاست یه کم با تماشاگرها شوخی کنه(با توجه به روحیه ی خوشی که اونا داشتن) و میخاس جو رو عوض کنه...
تازه علاوه بر تماشاگرا کلی ملت هم خندیدن...
Goodbye

منظورت (میخواست) بود دیگه نه...؟!؟!؟!
حالا هی از من غلط املایی بگیر!!!

سلام بر کاکا محمدرضا
خوب می نویسی

(ددی)immortal 1389/01/21 ساعت 17:56

سلام!ولی وظیفه ی توئه که به بابات سلام کنی هاااااا.
آخه به تو چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟
بدبخت دوس داشت سوت رو زود بزنه اون میخواسته اختلاف بازی بیشتر نشه یا میخواسته ملت رو یه ذره شاد کنه!!!!!!
ولی خداوکیلی چه قدر خندیدم .
ولی دمش گرم! میدونی چه قدر از مردم رو خندوند.
این چیه اینجا نوشتی؟؟فوتبال حرفه ی!!

سلام بابایی
حواسم نبود...درستش کردم
بابایی امروز رو دست خورده بودیم...طرف اصلا .......نبوده!!!

ماسانا 1389/01/22 ساعت 09:20 http://masana.blogfa.com/

سلام ممنون بهم سرزدید این همه مطالب طنزو تست و ... فقط همون غمگین رو خوندی؟ اگه دوست داشتی به اسم نغمه چکاوک لینک کن خوشحال میشم ممنون.

لینکیدیم...!!

ددی بزرگ(سینا)! 1389/01/22 ساعت 19:50

خداییش ممد از ایران انتظار دیگه ای داشتی, بهت میگم بیا از ایران بریم تو هی میگی نه.

نگران نباش سوتی های این داوره بد تر از سوتی های تو نیست

نذار جلو همه آبروتو ببرما...
کی بود به هندزفیری میگفت هنزفی؟!؟!
کی بود به تسبیح میگفت تزوی؟!؟!
ها لابد عمه ی من بود نه؟!
تو که نبودی...؟!؟!ها؟
بقیشم بگم...بگم...بگم...؟!؟!؟!

هادی 1389/01/23 ساعت 16:49

تورو خدا...خاکی(علیرضا) هم آدم شده...
من خودم جزو اشخاصی بودم که در صحنه ی گفتن هنزفی بجای هندزفری حضور داشتم و تا ۲دقیقه داشتیم(من و آریانو فراز) ازش میپرسیدیم که منظورش چیه...آخرش گفت: بابا از اینایی که میذارن تو گوش صدا میده!
نمیدونی تا کجا میره؟...من این توپو نداشتم...
به کسایی که خاکیو نمیشناسن هم بگم که واقعا آدم ضایع...بیجنبه و عقده ای و...متقلبیه که لنگه نداره...

بازم هادی 1389/01/23 ساعت 16:51

ممد هم ناراحت نشه که درمورد پست ننوشتم چون قبلا نوشته بودم...
خداحافظ داداش...

نوکر خر باباتم هستیم داداشی...
دمت گرم خیلی حال دادی...

(ددی)immortal 1389/01/23 ساعت 18:46

هادی(پسرمو میگم) هنزفی رو گفت منم تزوی رو براتون مینویسم.
خاکی اومد سرکلاس همه دکمه هاشو بسته بود یه تسبیح هم دستش بود .ما ازش پرسیدیم این چیه دیگه خاکی ؟؟یهو اینو جو گرفت گفت تزوی دیگه!!!!!یعنی اسم اینو هم نمیدونید!!!!!!
این بود قسمتی از کوچکی سوتی های خاکی.

... 1389/01/23 ساعت 22:00 http://bazdam.blogsky.com

خدایی گفته بود هزفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من خدای سوتیم ولی گویا باید برم پیشش لنگ بندازم.
حالم گند بود پست قبلیو خوندم بهتر شدم این پست رو با نظراتش خوندم ملنگ شدم.واقعا مرسی بابت این همه انرژی.

حالا اینا تازه جزء کوچیکی از سوتی هاشه...
مثلا همین دیروز بر گشته میگه فلانی گفته کلاه لاکست داره!!!!!!!!!!!!!!!! بهش گفتم کلاه چی داره؟!گفت خب حالا لاکسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
که منظورش همون لگاست(lacoste) بود!!!!!!!!!!!!!!!

... 1389/01/23 ساعت 22:06 http://bazdam.blogsky.com

میگما یه چی یادم اومد.......وبلاگو خیلی خشکله.

سجاد 1389/01/24 ساعت 13:34 http://never4ever.blogsky.com

راستی آپم!!

تازه دارن تحقیق می کنن که چطوری میشه تو یه بازی سه بار یا بیشتر سوت زد.
امیدواریم پیشرفت جامعه فوتبال با همین سرعت به جلو بره و قله های ترقه(ترقی) رو طی بکشه!

مولود 1389/01/28 ساعت 00:30 http://9g9.blogfa.com/

باید به خیلیا تو این مملکت به خاطر هنر نماییشون اسکار بدن
.............
خوش به حالت که خدا داری

مگه تو خدا نداری؟!

هستی 1389/02/25 ساعت 15:19

خیلی باحالی سر سوتی هاش کلی خندیدم

۸۸ 1389/02/25 ساعت 15:20

۸۸ ۱۲۳ ۴۵۶
همه ی اینا خودتی دیگه نه؟!یه اسم برا خودت انتخاب کن تکلیف مارو هم مشخص کن!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد