آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

بد شانسی یعنی...

آخه دیگه بدشانسی بدتر از این مگه ممکنه؟!آخه یه آدم چقدر می تونه بدشانس باشه؟!

امروز تو مدرسه یه اتفاقی افتاد(برا دو تا از بچه ها)که همه معنی واقعی بد شانسی رو فهمیدیم.

ماجرا از این قراره:

زنگ آخر معلم نداشتیم.رفتیم تو حیاط٬یه هو دیدیم دو سه تا از بچه های کلاس دارن از رو دیوار مدرسه فرار میکنن.دو تای اولی از دیوار پریدن.اما سومی رو دیدیم که داره با سرعت تمام برمی گرده.وقتی ازش پرسیدیم چی شد؟چرا نرفتی؟برگشت گفت:سهیل و فربد رو مستخدما گرفتن.اول فکر کردیم داره شوخی می کنه ولی بعد از تحقیقات گسترده متوجه شدیم وقتی این دوتا بدبخت رو دیوار بودن یه ماشین از آموزش و پرورش داشته از اونجا رد میشده و می خواسته بیاد تو مدرسه ی ما که این دو جوون بخت برگشته رو٬رو دیوار می بینه و اونارو به مدیر تحویل میده.

بچه ها همگی بر این باوریم که (......)این دو عزیز پاره خواهد شد اما یکیشون می گفت حل شد.

اما احتمالا همون(....)پاره شده باشه.

از ته قلب براشون دعا می کنیم.ایشالا ایستک هاش زیاد سایز بزرگ نباشه!!!(غیر هم کلاسی ها زیاد فشار نیارن متوجه نمی شن).



پاورقی:بابایی فردا دیگه با کفش خودت بیا مدرسه!!!

نظرات 33 + ارسال نظر
(ددی)immortal 1389/02/14 ساعت 20:36

جون مادرت(زنمو میگم)دیگه از شانس نگو !!!!!!حالم دیگه از این کلمه داره بهم میخوره
(...)شون که پاره شده و دراین شکی نیست!!!!!
واقعا دعا هم دیگه افاقه(چطوری مینویسن؟؟؟)نمیکنه فقط میتونیم دعا کنیم ایستک ها بزرگ نباشه که زیاد اذیت نشن(لیمویی هم نباشه چون اونایی که تجربه کردن میگن خیلی درد داره)
این تیکه ی آخرشو یه جوری گنگ نوشتی(شاید ربطی نداشته باشه ولی تازه یاد گرفتم میخوام خزش کنم)
شاسگول امروز با کفش های خودم اومده بودم یعنی متوجه نشدی؟؟؟دیگه به من توجه نمیکنی هاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟/

سجاد 1389/02/14 ساعت 21:27 http://never4ever.blogsky.com

درست نوشتم!
شانس...

امین 1389/02/14 ساعت 21:33

پلاک قرمز تلفن به اسحاقینگهبانفرخیکهریزک صغیراعتراف به عملیات 11 سپتامبر بمبگذاری هیروشیما همکاری با موساد براندازی نرم علیه نظام و... کهریزک کبیر اتاق تاریک کمر باریک ایستک خالیسه روز اخراج کد 97وهزار خوش شانسی دیگه که خدا نصیب لوک خوش شانس نکنه

سجاد 1389/02/14 ساعت 21:36 http://never4ever.blogsky.com

آپم!

عجب شانس سه نقطه ای...!

000 1389/02/15 ساعت 21:51

مامان جون شما چقدر بد شانسید ؟
راستی امروز خوش گذشت ؟؟؟؟؟

خیلی زیاد

Caps Lock 1389/02/15 ساعت 22:06

آخی ... بیچاره ها ، منم از این تجارب داشتم ولی با کمک جناب x تونستم قضیه رو بپیچونم بره ، خدا به آقا سهیل و آقا فربد رحم کنه .
میشه در مورد دعا در مورد ایستک توضیح بدین ؟؟؟

شرمنده...بالای ۱۸ سال تشریف دارن.

Caps Lock 1389/02/16 ساعت 16:18

این روزا دیگه بالای 18 معنی نداره ، الان بهتره که بگیم بالای 14 ،
منم که بالای 14م ، بازدیدکننده ی زیر 14م که ندارید ، پس بگو دیگه

داستانش خیلی طولانیه.اینجا جاش نیست.فقط در همین حد بگم که تو مدرسه ی ما هرکی خلاف سنگین مثلا فرار از مدرسه...کارای س.ی.ا.س.ی و...انجام بده یه ایستک که بسته به سنگین بودن خلاف طعمش عوض میشه میره تو (...)طرف.میدونی باید تو کلاس ما باشی تا این چیزا برات جالب باشه وگرنه شاید به نظرت مسخره بیاد

نیکی 1389/02/16 ساعت 17:30

سلام
خوبی ؟؟
ببخشید دیگه وقت نشد زود تر بیایم
اخی این قدر دل نازک !!!!
وای الهی چقدر خوش شانسید شما ؟ یکم از شانستون به ما بدید !!!!

نیکی 1389/02/16 ساعت 17:37

ببین من یک کمک می خوام
می تونی کمکم کنی ؟؟
لطفا !!

تا چی باشه؟!؟

آخ...حالا ما موبایل یکی از دوستامون سر کلاس زنگ خورد بعد موبایل مرا گرفتند.بدشانسی را می بینی؟ناظمه هی میخواست مرا بچزونه تا اشکم دربیاد.گفتم تا میتونی گوشیما چک کن.اما یکم ترسیدم چون کلیپ 3یا30 توش داشتم.اشکم هم در نیومد.این مسخره بازی ها چیه؟

Caps Lock 1389/02/17 ساعت 00:26

نه ، برام جالب بود ، ممنون از توضیحتون ،
شدیدا مشتاق شدم با اعضای کلاستون آشنا بشم ، ممکنه ؟

اینجا یه سوال پیش میاد:
شما؟

Caps Lock 1389/02/17 ساعت 12:11

یه ناآشنا که میخواد آشنا بشه ...

اونوقت چه جوری؟با کی؟

نیکی 1389/02/18 ساعت 12:15

بی خیال مهم نیست
حلش می کنم
ممنون
چقدر بده تا ادم از یکی نظر نخواد نظر بده نه ؟؟؟

منظورت از جمله ی آخر رو نمیفهمم.

نیکی 1389/02/19 ساعت 12:11

منظوری نداشتم
همین جوری
اینو از همه می پرسم گفتم از تو ام بپرسم
همین
مهم نیست

هادی 1389/02/19 ساعت 15:13

نظری ندارم فقط اینکه
ای ... تو این شانس!



حالا اگه تونستی با توجه به اینا بفهمی من چه حالتی دارم ژیش من یه شوکولات جایزه داری!

ژیش نه پیش!!!

(ددی)immortal 1389/02/19 ساعت 16:14

آقا طبق خواسته های بچه ها و جلوگیری از زیاد پاره شدنشون در امتحان اومدم سوال های درس شیرین(ای ...م تو این شیرین بودنش)برنامه ریزی رو بذارم تو وبلاگ پر بازدید محمدرضا(آقا محمدرضا حالا جوگیر نشو شوخی کردم بابایی)
صفحات 78(جدوله)
77(روش های تصمیم گیری)
66(قسمت سبز)
67(قسمت نارنجی)
67(عوامل موثر بر تصمیم گیری)
68(مشکلات تصمیم گیری)
بازهم بگو ددی بده!!!

Caps Lock 1389/02/19 ساعت 16:28

چه جوریش به شما بستگی داره ،
با بچه های اول دبیرستان مدرسه ی شهید سلطانی

جواب این سوال رو تو حرف در گوشی بده:
رک و پوست کنده با کدومشون؟
اسمت رو هم تو نظر خصوصی بذار...یه خورده اطلاعات کلی بده که یه دونه تپلش رو بهت معرفی کنم!!!

SNIPeR 1389/02/19 ساعت 16:49


.
.
.
سوال های درس شیرین برنامه ریزی
.
.
.

.
دمت گرم عمو جواد
.

نیکی 1389/02/20 ساعت 14:56

ااا پس شما تو معرفی و وصلت هم دست داری
بابا خسته نباشید عرض می کنم
فعالیااااااااااااااااااااااااااااا

سجاد 1389/02/20 ساعت 15:20 http://never4ever.blogsky.com

آپم!

علیرضا 1389/02/20 ساعت 18:45 http://ww.akgeo.blogfa.com

خدا کنه هیچوقت از این بد شانسی ها نیاریم.

Caps Lock 1389/02/20 ساعت 19:18

عکسمم لازمه ؟!!!!!!!!!!!!!!

اونم به موقش...

سجاد 1389/02/21 ساعت 14:11 http://never4ever.blogsky.com

دیگه جدا آپم!

Caps Lock 1389/02/21 ساعت 19:47

میخوای بیای تحقیق کنی ؟!
شهرک امام رضا ، بلوار دانش ، معلم 9 ...

نه همین جوری پرسیدم.ببین دو تا سوال:تو منو تا حالا دیدی؟من چی؟ تورو دیدم؟از طریق کی با وبلاگ من آشنا شدی؟

... 1389/02/27 ساعت 16:14 http://bazdam.blogsky.com

jaaaaaaaaaan...che bahal...albatte ma ham ye hamchin majarayi dashtim 2 dabirestan ke dar adabe jam nemigonje bayanesh...yadesh bekheir...

... 1389/02/27 ساعت 16:15 http://bazdam.blogsky.com

akharesh in bood ke taraf 5 saat poshte komode kelas makhfi shode bood va barash harzang azooghe mibordim

oxygen 1389/03/06 ساعت 21:40

سلام.من تازه بد شانسی رو خوندم خاطره ی جالبی بود
لطفا بازم از این خاطره ها بذار
راستی آخره ماجرا چی شد؟
امیدوارم امتحاناتو با موفقیت پشت سر بذاری

ممنون.
بچه ها به صورت خیلی حرفه ای خالی بستن که مشغول ساختن یه فیلم مستند بودن و به خاطر همین ولشون کردن.البته با کلی بدبختی.اگه پیش اومد حتما.بازم میذارم

oxygen 1389/03/08 ساعت 11:57

مثل اینکه اوضاع اینترنت حسابی بهم ریخته.

چرا؟

xygen 1389/03/08 ساعت 12:08

می خواستم بگم خیلی مدرسه ی باحالی دارین
همین طور بچه هاتونم باحالن.
من خیلی مدرستونو دوست دارم ولی حیف که نمی تونم بیام اونجا.از هوگر۸۸بازدید کردم موضوعاتون جالب بود راستی تو تو کدوم غرفه بودی؟

من پذیرش بودم!

oxygen 1389/03/12 ساعت 11:39

یه سوال دیگه داشتم.
کدوم غرفه به عنوان بهترین غرفه انتخاب شد؟

انتخاب نشد!!

oxygen 1389/03/12 ساعت 11:46

چرا؟

کلا قصد انتخاب بهترین طرحو ندشتن و ضمنا اصلا مراسمی برای این کار برگزار نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد