آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آی بخندیم اگه...

آی بخندیم اگه تعداد سهمیه های ایران تو جام باشگاه ها بشه ۳ تا اونوقت استقلال نره

جام باشگاه ها!!!!




پ.ن:قهرمانی پرسپولیس مبارک!!!

پ.ن۲:پست اردو رو هم مجبور شدم حذف کنم...ببخشید دیگه بابایی و نی...خانم.

ولی چت روم هنوز متعلق به شماست!!!

نظرات 27 + ارسال نظر

واقعا خنده دار میشه.اونقدر بخندیم که تو شلوارمون دستشویی کنیم.

داشتم واسه یکی از دوستام کامنت میذاشتم این شعر را نوشته بود گفتم بذار اینجا بیارم:

پرسپولیسی ام

روزگارم سرخ است

تکه قلبی دارم،آن هم سرخ است

تیمی دارم،بهتر از استقلال

خونی،بهتر از اب روان

من هوادارم

قبله ام یک گل سرخ

جانمازم عشق سرخ

همه ذرات وجودم متبلور شده از سرخی

پرسپولیس تیمی نیست،که به اسانی از یاد من و تو برود

پرسپولیس مجذور عشق است

پرسپولیس،رنگ سرخی است به توان بی نهایت

پرسپولیس،ضرب دل سرخ من و توست

پرسپولیس،هندسه فریاد سرخ است

هر کجا هستم باشم،پرسپولیس مال من است

بردها،طوفان ها،فریادها مال من است

چه اهمیت دارد

گاه اگر می بازد،مهم عشقی است که در قلب من و تو جاری است

من نمی دانم

که چرا می گویند:اب ابی است،یا که دریا ابی است

و چرا در دل ما طوفان سرخی جاری است

لاله سرخ چه کم از ابی اسمان دارد

چشم ها را باید شست،جور دیگر باید دید

و نپرسیم چرا خون سرخ است

بو کنیم  گلهای سرخ را

و نپرسیم چرا قلب حقیقت سرخ است

کار مانیست شناسایی راز گل سرخ

کار ما شاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشیم

اسمان را سرخ کنیم

و وقت غروب،دوباره متولد بشویم

کار ما شاید این است

که میان گل سرخ و لاله قرمز

فریاد زنیم

من هوادارم

عشقم سرخ است
.............................
چطوره؟

عالی.ترکونده به خدا.خیلی حال کردم

هادی 1389/03/04 ساعت 09:13

من هم یه شعر بلدم:
رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود...
درسته حالا ربط زیادی به پرسپولیس نداشت...
وبا این که یک پرسپولیسی کامل هستم...باید بگم که از قبل قرار بود پرسپولیس قهرمان بشه...همه تیمهای سختو حذف کردن آسوناشو انداختن به پرسپولیس...اگه بازی ذوب آهن با فولاد گستر رو دیده باشین میفهمین...
ولی واقعا جالب میشه...استقلال که سوم شد نره...پرسپولیس نره
البته این از یه لحاظ خوبه ولی حیفه سهمیه ایران ۳ تا بشه...

هادی جون منظورت این بود که پرسپولیس بره دیگه؟!

واقعا ۹۰دقیقه بازی رو چه جوری میشینین میبینین یا میبینن؟!!!! خیلی حوصله میخوادا!

بیشتر علاقه میخواد تا حوصله!!

firetux 1389/03/04 ساعت 11:31 http://firetux.blogsky.com

نترش شهمیه ی باشگاها شم نمیشه(علی دایی)

با نمک شدیا!!!
مثله این که تا حالا به حرف زدن خودت با اون ماسماسکایی که میذاری تو دهنت دقت نکردی؟!؟!؟!

(ددی)immortal 1389/03/04 ساعت 12:38

ما که رفتیم آسیا بیبه لقه آبیا!!!!!
ایرانسل,تالیا بیب تو بیبه آبیا!!!!
البته برای آبیا هم استقلال حسابه هم فولاد گستر!!!!!
آقا چه حالی میده استقلال نره آسیا!!!!
ولی فکر نکنم که کم بشه!!!!
اگه قراره کم بشه از سهمیه امارات کم میشه که هیچ تیمش نمیره بالا!!!واقعا مسئول هایafcهم شاسگولن آخه برای چی امارات 4تا سهمیه داره؟؟؟!!!

چون پول داره!

سجاد 1389/03/04 ساعت 13:22 http://never4ever.blogsky.com

عمرا سهمیه آسیا کم نمیشه!
در ضمن بی چاره فکر کنم استقلال قهرمان آسیا هم شده.تو اروپا هم دو سه بار دور هم قهرمان شدیم!
پرسپولیس هنوز کوچولوه!
با اون بازی مزخرف جلوی هم شهریامون!!

استقلال شما که بزرگه چه گلی به سر ما زده؟

SNIPeR 1389/03/05 ساعت 11:12

"پرسپولیس هنوز کوچولوه!"
.
بیل بیل بیل ، بیل آخ ...

سینا 1389/03/05 ساعت 13:26

در جواب به سجاد:
کلنگ,کلنگ,کلنگ,بیلاخ...
خدایی حال کردید چه قدر با نمکم؟!

firetux 1389/03/05 ساعت 14:01

آخه فلان فلان شده من که خیلی وقته اونارو تو مدرسه نمیزارم
بعدم ماله علی دایی خدادادیه

سجاد 1389/03/05 ساعت 14:04 http://never4ever.blogsky.com

سینا من خرابتم...
آپم!

firetux 1389/03/05 ساعت 14:24 http://firetux.blogsky.com

آپم
پاش بیا
نمیای؟؟!!!
نه!!!! حق نداری!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟مگه گفتی نمیای!!

... 1389/03/05 ساعت 15:19 http://bazdam.blogsky.com

منم تبریکات عرض میکنم...همه مهمون من یه بستنی...پاشین بیاین شیراز...

من فردا میام.کدوم بستنی فروشی؟!

راستی پروفایلم را دیدم.کشتی کج را درست نوشته بودم.فکر کنم خطای چشم داشتی.

الانم رفتم نگاه کردم...به خدا کشنی کج بود.دقت کن.

[ بدون نام ] 1389/03/05 ساعت 18:43

من کاری ندارم سهمیه کم شه یا نشه البته برای ایران بهتره که کم نشه ولی انصافا" اگه بازی اخر پرسپولیس رو دیده باشید حتما" متوجه اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس شدید.
کرنر دقایق اول که کمک داور به درستی گرفت و داور نپذیرفت
پنالتی اشتباه برای پرسپولیس
و خطای 50 50 نوروزی که تبدیل به گل دوم شد
پنالتی که روی خطیبی گرفته نشد و از همه مهمتر
اینکه هر خطای به نفع پرسپولیس فقط یکبار نشون داده میشد.

منم قهرمانی پرسپولیسو بهت تبریک میگم کاکا

Caps Lock 1389/03/06 ساعت 13:25

منم برد پرسپولیس رو (با تاخیر) بهتون تبریک میگم .

به امید افتخارآفرینی تیم ملی کشورمون ...

ایمیلو خوندی؟!

خودم(محمدرضا) 1389/03/08 ساعت 22:02

میگم بهاره و هادی شعر نوشتن گفتم ضایس کم بیارم اومدم شعر بنویسم:
سال هشتادو هشت دقیقه ی هشتاد و هشت...
شوت آقا کریم به تو اس اس نشست!!!!!!!

خودم 1389/03/08 ساعت 22:03

منظورم به تور اس اس بود!

negar.m 1389/03/09 ساعت 17:59

سلام!!!!
خب من تازه اومدم ولی خوشحال میشم با بچه های شهید سلطانی که خیلی باجنبه اند آشنا بشم!پرسپولیسو عشق است
فعلا بای بای

چرا هرکی میاد اینجا میخواد با بچه های شهیدسلطانی آشنا بشه؟!

(ددی)immortal 1389/03/09 ساعت 19:11

محمدرضا این بالایی هم مثله caps lockهستش یا از اکیپ نیکیه!!؟؟؟

نمیدونم والا!!

(ددی)immortal 1389/03/09 ساعت 20:04

نمردیم و دیدیم پسرمون تو کارای خیر هم یه دستی داره!!!!
اسم وبلاگت رو عوض کن بذار سازمان ازدواج آسان!!!!
اولشم بنویس شرایطت رو بگو و با بقیش دیگه کاری نداشته باش!!!

علیرضا 1389/03/10 ساعت 10:28 http://akgeo.blogfa

این دیگه مال خودمه.
اصلا هیچی

این که آره همه میدونن مال تو ‌‌‌ِ هر وقت هم بخوایش میدم بهت نوش جون کنی!!

نیکی 1389/03/10 ساعت 11:00

نه بابا . به من چه ؟؟؟
نمی شناسمممممممممممممممممم ‍!!

negar.m 1389/03/10 ساعت 18:45

واقعا که نمیدونم چی بگم .اومدم تو وبلاگ کیا معلوم نیست. ولی بهتون بگم اشتباه گرفتید.آقای صاحب وبلاگ شما منو نخریدی که بخوای اینطوری حرف بزنیالانم در جریان هستید که به خاطر چی اومدم!واقعا بی جنبه اید این چیزا حالیتون نمیشه

بابا شما چرا اینجوری میکنی؟!
در سال ۱۹۴۰ یه چیزی اختراع شد به اسم شوخی!!خبر دارید که؟!

oxygen 1389/03/10 ساعت 19:01

راست میگه نگار جون زیاد جدی نگیر یه سوئه تفاهم بود.

negar.m 1389/03/10 ساعت 19:20

کی و کجا خبر میدی؟

خبر دادم.ایمیلاتو بخون.راستی خودش بفهمه یا نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد