آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

الو...سلام

(صدای زنگ تلفن خونه...)

من:الو...

اونور:الو سلام.

-سلام بفرمایید؟

-سلام خوبی فائزه جون؟!

-خانم اشتباه گرفتید.

-برو گمشو فائزه من دیگه صدای تورو نشناسم برم بمیرم که.

-خانم میگم اشتباه گرفتی من پسرم.چی میگی؟!؟!

-هه!راست میگی؟!ببخشید...خدافظ!




پ.ن:من صدام از بابام کلفت تره!!!

پ.ن۲:اون طرفی ها که پرچم سفید نشون دادن.ما هم دیگه نشون بدیم(پرچم سفید رو میگم هی فکر بد میکنید!)به خوبی و خوشی تموم شه بره.

پ.ن۳:صلوات بفرست!!!!!!

نظرات 19 + ارسال نظر
ماسانا 1389/03/08 ساعت 11:54 http://masana.blogfa.com/

الهم صلی علی محمد و آل محمد

نیکی 1389/03/08 ساعت 12:13

اااااا تو کار خیر هم که هستی ( صلوات و ... اینا ) !!
ااااااااااااااااخی
خوب شد بهش گفتی پسری
راستی اخرش بهش می گفتی پس برو بمیر ( خودش گفته بود دیگهه ) !!
شما که تدارکات بودی دیگه پرچم سفیدت چیه؟؟

پرچم سفیدم پرچم قرمزمه!!
من تدارکات بودم؟؟باشه دیگه به مدیر وبلاگ توهین میکنی؟!!!
بچه ها اصلا دوباره شروع کنیم کل کل!!!!!!!(نه تورو قرآن دوباره شروع نکنیدا!!!)

(ددی)immortal 1389/03/08 ساعت 13:31

الان هدفت از این پست چی بود؟؟!!!
خیلی مسخره بود!!!
ولی از این ماجرا ها خیلی رخ میده!!!!یارو پشت خط همینجوری زر میزنه و هر چقدر میگی که من اون نیستم هم قبول نمیکنه که!!!!
الان اعصاب همه خورده چون امتحان رو اساسی ریدن!!!
راستی چند میشی؟؟!!
ولی خداوکیلی راست میگه صداش از باباش که منم کلفت تره!!!
ولی خیلی زود تموم شد ما ها که تا بحال پرچم سفید رو نشون ندادیم و نخواهیم داد!!!
بدبخت تو که باید از خدات باشه که دوباره شروع کنیم هی آمار وبلاگت میره بالا!!!!
ولی جفت ریاضی ها گارو ماییدن!!!

کاش ماییده بودن.

هادی 1389/03/08 ساعت 15:07

من یه چی میگم ولی باورتون نمیشه...
سه سال پیش(اون موقع اگزوز موتور قورت نداده بودم) یه بار یه خانم رشتی(لهجه شدید) زنگ زد:
اون - چرا باهاش دعوا کردی؟
- بله؟؟؟
- میگم علی جان چرا باهاش دعوا کردی؟؟؟
- اشتباه گرفتید خانوم...
- اگه الان اعصابت خورده ...بعدا زنگ میزنما...
- خانوم اشتباه گرفتید...
- نمیخوای باهام حرف بزنی؟...من که کاره ای نبودم...
منم گوشیو دادم مامانم...با ننم هم یه دقیقه حرف زد آخرش بالاخره فهمید اشتباه گرفته...

حالا چرا باهاش دعوا کردی؟!

نیکی 1389/03/08 ساعت 15:45

نه بابا کی حوصله داره به شما توهین کنه
بعد مد باید جواب (ز.. ) رو بدم

اگه بهش نگفتم بهم توهین کردی!!!!

نیکی 1389/03/08 ساعت 15:55

مد = مدرسه !!! ( می دونستید دیگههه ؟؟؟ )

بله انقدر شعورمون میرسه دیگه.

حالا یبار یه شمالی واسم اس داد که...
ببخشید یادم رفت.من بعدا می یام.
شرمنده.

[ بدون نام ] 1389/03/08 ساعت 17:37

این که چیزی نیست بابا ،
یه بار یه دختره منو با دوسپسرش استباه گرفته بود ( اون موقع نمیدونستم دوسدختر چیه!!!) بهم میگفت تو فقط یه فرصت به من بده ، هرچی بخوای بهت میدم (یعنی منظورش هرچیه هرچی که بخوام بوده؟!!!) خلاصه کلی چیزا از اس ام اس هاش یاد گرفتم آخر سرم گوشیمو دادم به مامانم باهاش حرف زد ردش کرد رفت ...

خب یه ذره اسگلش میکردی میخندیدی!!

خودم(محمدرضا) 1389/03/08 ساعت 18:49

حالا همه یه چی گفتن دلم نیومد اینو نگم:
یارو اشتباهی زنگ زده بود داداشم میگفت:مرتضی کجایی؟!داداشم گفت من کرجم.یارو گفت:مرتضی جون مادرت شوخی نکن کجایی؟داداشم هی میگفت من کرجم.آخر یارو باورش شد برگشت گفت کرج چیکار میکنی؟!
داداشم گفت حاجی اشتباه گرفتی یارو دوباره باورش نشد.کلی داشتیم میخندیدیم بهش.

امین 1389/03/08 ساعت 21:46 http://doreakhar.blogfa.com

بابا شانس در خونتو زده بود تعارفش نکردی؟؟؟
شوخی کردم اما عجب دختره اسکلی بوده ها!!!!!!!!

امین 1389/03/08 ساعت 21:47 http://doreakhar.blogfa.com

راستی در مورد پست قبلیت
ما دو تا ستاره داریم شما در چه حالید
باز میخوایید برید آسیا ۵ تا گل بخوردی !!!!!!!!!

مگه کم الکیه؟!

نیکی 1389/03/09 ساعت 11:47

چه ربطی به شعور داره اخه ؟؟؟؟؟؟

ربط نداشته باشه هم من ربطش میدم.با سیم رابط!!!

negar.m 1389/03/09 ساعت 18:08

سلام!!!!
اول توی پست قبلیت نظر گذاشتما.
شما پسرا کلا همتون این شکلی اید.واقعا متاسفم براتون.ولی در کل بچه باحالی هستی

SNIPeR 1389/03/09 ساعت 19:57

نگار خانوم شما بالاخره دوستی یا دشمن ؟
ممد این اولین نظرم اینجا نیستا ، اون بی اسمرو من گذاشتم ، میگم نمیدونستم دوسدختر چیه ، میگی اسگل میکردمش ؟

تو نمیدونستی دوست دختر چیه؟!تو که از همون اول شیطون رو درس میدادی!!

آهان.بذار یه چیز دیگه بگم.یبار شب یکی به خونه مون زنگ زد و با یه لحنی گفت صبح بخیر.منم گوشی را قطع کردم.بعدا فهمیدم شوهر آجیمه.

SNIPeR 1389/03/10 ساعت 15:32

نه به خدا ،
الان اینجوری میگی بقیه فکر میکنن من کی ام ،
من دوم راهنمایی که بودم تازه فرق زنو مردو فهمیدم !!!
یادت نیست ؟ سوالامو میومدم ازت میپرسیدم ؟

یه سوالSNIPeRهمون فربده؟

[ بدون نام ] 1389/03/10 ساعت 19:25

Hamun yani kodum darzemn farbode fek konam esme dokhtare esmsh farid e

با کی کار داری شما؟!چی میگی؟!

پس دیگه صدای بابات چقدر دخترونست!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد