آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

یه مشت بیکار

یه سری آدم بیشعور(مخصوصا تو که بی نام و نشون نظر میدی) پیدا میشن که فکر می کنن کارایی که دارن انجام میدن خیلی بامزه س و خیلی با نمکن.نمیدونن  که با کاراشون فقط اعصاب بقیه رو خورد می کنن و بعد از یه مدت خودشون ضایع میشن.

با وجود این جور آدما فعلا میرم تو فاز بی جنبه بازی و نظرارو تاییدی میکنم تا هفتاد جای اون آدما(خودش میدونه منظورمو)بسوزه!!




پ.ن:نمی دونم چرا بعضیا انقدر زود باورن که با چهار تا نظر همه جور فکر درباره ی من کردن و هرچی دلشون خواست گفتن.

نظرات 13 + ارسال نظر
SNIPeR 1389/03/13 ساعت 18:36

حسین 1389/03/13 ساعت 19:29 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون

(ددی)immortal 1389/03/13 ساعت 19:38

محمدرضا بابا بیخیال شو یه ک.س چفت اومده یه ک.س چرهایی گفته تو چرا ناراحت شدی؟؟؟!!!
تو چرا ناراحتی که یه عده شاسگول و بچه اومدن باور کردن؟؟؟!!!
ولی نظر هارو تاییدی نکن ضایعست!!!!
بذار هر چه قدر که میخواد بیاد شروور بنویسه و خوشحال باشه!!!!

حالا باز تو که خوبه.منم یه مشت خس و خاشاک اومدن وبم و یکیشون بهم گفت ک. کش وبلاگتو هک میکنم.حتی آدرس وبش را زده بود.یکی دیگشون داستان عاشق شدنش را گفت به طرز فجیع.خوب به من چه؟میگه من حوصله ندارم وبلاگ بزنم اومدم اینجا بنویسم.
بی خیال اینا باش.همیشه یه مشت انگل پیدا میشه.

محمدرضا من آمار دارم! بیکار نیستن. شبا پاره وقت کار می کنن...
میگن پول خوبی توشه...
در کل اینکه بیکار نیستن که تو نوشتی بیکار...

firetux 1389/03/14 ساعت 19:43 http://firetux.blogsky.com

خدا لعنتشون کنه به حق امام زمان

[ بدون نام ] 1389/03/14 ساعت 23:19

123 123 emtehan mikonim
mikham bebinam tayidie ya na

دیدی که هست.که چی مثلا خیلی با نمکی؟!

atshan 1389/03/15 ساعت 15:16 http://atshan.wordpress.com

فرزندم تو خودتو ناراحت نکن !

هادی 1389/03/15 ساعت 17:03

داستان چیه...؟؟؟

یه اسگل که احتمالا از بچه های کلاسه یه جوری نظر داده بود انگار که دوست دختر منه.یه مشت دیگه هم باورشون شده بود.

negar.m 1389/03/15 ساعت 21:43

چقدر خشن!ولی اینقدر ناراحتی نداره.بذار هر غلطی میخواد بکنه اصلا مهم نیست

نیکی 1389/03/16 ساعت 13:34

وااااااااااااای ماشاالله
دو روز نیومدیمااا ببین چه خبره !!
شرمنده ولی از الان بگم اینا به من ربطی ندارن !!
ا پس دوست دخترت نبود ؟؟
چه جالب !!
ز....

باز این گفت ز...

سپیده 1389/03/16 ساعت 21:54

خب اینکه خوبه اومده به من میگه زندگیتو بهم میریزم!! تازه الانم میگه تو نخواستی بفهمی!!!

نیکی 1389/03/17 ساعت 13:42

خب بگم چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ز..
البته الان دیگه گریه نداره چون ما می دونیم شما بی گناهی دیگهههههههههههههههه !!!
پس مدلش عوض می شه ، می شه :
ز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد