آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

امتحان فیزیک یا امتحان فیزیکی؟!!؟

من یکی که حاضرم امتحان فیزیکی بدم اما امتحان فیزیک ندم!!!!

شما چطور؟!



پ.ن:ما که رفتیم شهریور...


بعدا نوشت:ترکوندم.بالای ۱۶ میشم.باورم نمیشه.خدایا یعنی دیگه لازم نیست شهریور برم مدرسه؟!

نظرات 17 + ارسال نظر
(ددی)immortal 1389/03/15 ساعت 20:45

من باهات موافقم بد جور!!!!!!!
ای ر.ی.د.م تو هیکل و دهن ناشر های کتاب خوشخوان!!!!!
ولی خداوکیلی مثله آدم هم درس نخوندم!!!
محمدرضا هیچکسی هم تو شهریور باهات نباشه خودم تنهات نمیذارم و باهات هستم!!!!
ولی خدا به خیر بگذرونه این امتحان رو!!!
لامصب معلمش هم یه آدم (...)ی,اصلا آدم نیست!!!!

(ددی)immortal 1389/03/15 ساعت 20:54

باهات موافقم بدجور!!!!
ای ر.ی.د.م تو هیکل و دهن ناشر های کتاب خوشخوان!!!!
محمدرضا اگه کسی هم تو شهریور نباشه خودم باهاتم!!!!!
الان حالم از فیزیک بهم میخوره!!!!
مثله آدم هم که درس نخوندیم!!!!
حالا این رو بیخیال من برم اون قسمتی که مونده رو بخونم!!!!

negar.m 1389/03/15 ساعت 21:36

عالیه.کاملا موافقم.لااقل مطمئنم این یکی رو خیلی خوب میتونم

امین 1389/03/15 ساعت 21:40 http://doreakhar.blogfa.com

منم پایتم !
عمرا از فیزیک خوشم نیومد اما همیشه نمره هام بالای ۱۵ بود تو فیزیک
بر عکس از ریاضی خوشم میومد تو دلم موند یه بار بالای ۱۵ بیارم

آدم اگه امتحان فیزیکی را مردود بشه کلی خوشحال میشه که دوباره میده اما امتحان فیزیک را نه.من شدم 11.خیلی ذوق کردم.پارسال منم شهریوری شدم.از ریاضی.آخرش هم تک ماده کردم.ببین چقدر باهوشم...
این ما که گفتی یعنی کیا؟

منظورم خودم و تعدادی از بکس بود ولی من الان میدنم عمرا نمیفتم.
ترکوندم!!

حسین 1389/03/15 ساعت 23:37 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

SNIPeR 1389/03/16 ساعت 03:22

منم همینطور ...

(ددی)immortal 1389/03/16 ساعت 12:58

این نظر بالایی که نوشتم رو اولش کدش رو درست وارد نکرده بودم دیگه نمیدونم چرا ثبت شده؟؟؟!!
اونو بیخیال فیزیک رو خوب میشم!!!!
به جای اینکه اون از ما امتحان عملی بگیره ما ازش عملی گرفتیم!!!!!
یه جاییتون و دلتون با هم بسوزه چون بالای 17.5 میشم!!!الانم تو یه جاییم عروسی گرفتم!!!

(ددی)immortal 1389/03/16 ساعت 13:02

محمدرضا جون کدوم کلمات رو فیلتر کردی که اگه تو نظر بنویسیم نظرمون ثبت نمیشه!!!!؟؟؟؟
آخه کرم داری؟؟؟!!!ازدست رفتیا!!!!!!!
ت.ر.ک.و.ن.د.م رو مثله آدم نوشتم اونوقت ثبت نمیکنه و میگه در نظر شما یه سری کلمات وجود داره که باید تغییرش بدی!!!!
اسگل این چفت بازیا چیه که درآوردی؟؟؟!!

منو فیلتر؟!چرا چرت میگی؟!هر چی میخوای بنویس.اینجا آزادیه کامل وجود داره.میگی نه امتحان کن ولی من تایید نمیکنم!!!!

نیکی 1389/03/16 ساعت 13:43

چرا این جوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا این تاییدی رو بردار !!!
یک جوری !
حس بدی داره ادم !
پس ازادی بیانت کجا رفت ؟
ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فعلا به دلیل وجود آدمی مثل اون و حرفاش و شما زودباورا این جوری میمونه.خودمم اصلا خوشم نمیاد.حالم داره به هم میخوره ولی چه کنم خب؟!
چه عجب تو نگفتی ز...!!!

مرسده 1389/03/16 ساعت 16:00

افرین بچه های خرخون من مطمئنم شما ها ترشی نخورید یه چیزی میشید
میدونی اما تو حاضری امتحان فیزیک بدی اما امتحان فیزیک ندی من حاضرم امتحان ندم اما به زور امتحان میدم
موفق باشی

راستی یادم رفت بگم به وبلاگ ما هم یه سری بزنید خوشحال میشیم

negar.m 1389/03/16 ساعت 18:36

ببینم با من مشکلی داری؟همینطوری خواستم بدونم.

چه مشکلی باید با کسی داشته باشم که نمی شناسمش؟!
امروز یه چیزایی از تربیت معلم اینا میگفت.گفت یه چیزایی یادش میاد.

ایول به خودم که درسامو فولم...
ترکوندم...
17

منم همین حدودا!

negar.m 1389/03/16 ساعت 20:06

منظورت از این حرفی که زدی چی بود؟

منظورم این بود که من تاحالا شما رو از نزدیک ندیدم اونوقت چه دلیلی داره که باهاتون مشکلی داشته باشم؟!
نه مشکلی ندارم.شما هم یه بازدید کننده مثل بقیه!

باقالی 1389/03/16 ساعت 21:10

اونجای همتون بسوزه
من ۱۹.۵ یا ۲۰ می شم
خر خونم خودتی
من کلن در فیزیک استعداد ذاتی دارم

جلوییمون ۲۰ میشه ما باید ۱۶ بشیم.مرده شور من که ورقه تو نگاه کردم هیچی ننوشته بودی!

نیکی 1389/03/17 ساعت 13:39

ز....
( به تلافی دفعه قبل !! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد