آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

تاییدی پر!!!

با این که اصلا خوشم نمیاد ولی به دلایلی که تقریبا همه میدونید نظرا تاییدی بود.

ولی دیگه برام مهم نیست.به هر دو ورش که اومده نظر چرت و پرت گذاشته.بذار عقده هاش خالی شه.هر چند میدونم از بچه های کلاسه.




پ.ن:دیگه خودم داشت حالم از خودم به هم می خورد.

پ.ن۲:دیگه تاییدی نیست.

نظرات 19 + ارسال نظر
negar.m 1389/03/16 ساعت 20:04

ایول!بالاخره بی خیال شدی

(ددی)immortal 1389/03/16 ساعت 20:54

آها حالا بازم شدی محمدرضای خودمون!!!!
دیگه کم کم داشتی حالمون رو به هم میزدی!!!!
ولی تو اسگلی دیگه,که به خاطر نظر های یه دیوونه ی بیکار ناراحت شدی!!!!
ولی کار خوبی انجام دادی که تاییدی رو برداشتی!!!یه ذره دیگه ادامه میدادی پوز خاکی رو هم میزدی!!!!
راستی ببخشید که با خاکی مقایسه ت کردم!!!!

oxygen 1389/03/16 ساعت 21:43

به نظر منم اینجوری بهتره.اگه اون فرد میتونه اینجوری خودشو تخلیه کنه خب این کارو بکنه.

آخه مگه اینجا توالته؟!:دی
ولی عیب نداره بذار هر ...میخواد بخوره با طعم های مختلفش موجود ِ!!

SNIPeR 1389/03/17 ساعت 03:28 http://www.frtx.tk/

(از بچه های کلاس!)

.
.
.
آپم ...

آره آخه دفعه ی اولی که نظر گذاشت منو با اسم ممد خطاب کرده بود!

بذار هر غلطی خواست بکنه...وبلاگهای ما شده توالت مجازی که با دهنشون تخلیه میشند.

سجاد 1389/03/17 ساعت 12:04 http://never4ever.blogsky.com

سلاوووووووم داش ممد خودم...
خوبه بابا.بذار هر چی دوست دارن بگن مهم نیست براتونیمشون!!!!!!!!!!
این توالت مجازی چه چیز با حالیه!‌نه؟!!!
یعنی منم اجازه هست تخلیه کنم؟!!!
تررررررررررررررررررررررررررررر...
در ضمن خراب این پستای مفهومی و پر بارتم!!!

سلام داداش!
منم خراب اون پستای مفهومی و پر بارتم.

نیکی 1389/03/17 ساعت 13:35

اخیییییییییییییییییییییی
مرسی
خیلی خوب شد
الان دیگه همون ازادی بیان و این چرت و پرتا !! رو داریم دیگه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نیکی 1389/03/17 ساعت 13:36

دیدم خیلی مزه داد گفتم بذار ی نظر دیگه ام بذارم !!!
عقده ای شده بودم !!!

پرنیا 1389/03/17 ساعت 14:44

وبلاگ باحالی داری مر۳۰

خواهش

oxygen 1389/03/17 ساعت 16:41

قصد توهین نداشتم.منظورم تخلیه ی روحی بود.

مگه من گفتم شما توهین کردی؟!
من روی صحبتم با اون بود.

بیا... تا دید من آزادی پارازیت دارم اینم تقلید کرد. خفه شو... بیشعور هم خودتی. آره آره! فکر کردی من خرم؟ کور خوردی(!!!!!!!!!!) من نمیذارم حق و حقوقم خایمال بشه(!!!!!!!!)

خدایا آخه من چه گناهی کردم این ...س مغز باید بشه پسر من!!

oxygen 1389/03/17 ساعت 19:33

نه شما نگفتین. ولی خواستم منظورمو روشن کنم.

هادی 1389/03/18 ساعت 12:01

اینجا که همه تخلیه میکنن...بذار منم بچسم (به یاد نیکی...!)
من که تخلیه هامو سر امتحان کردم...

نیکی 1389/03/18 ساعت 15:28

برو بابا !!
تو هنوز تو جو یااااااااا
اسم منم دیگه نبر
اااااااااااااه

تو نگفتی٬من بگم:
ز...

firetux 1389/03/18 ساعت 17:08 http://www.frtx.tk

فک کنم بدونم کیه
میگم بعدا بهت

همین الان تو نظر خصوصی بگو.البته حدستو!

atshan 1389/03/18 ساعت 21:08 http://atshan.wordpress.com

اوکی ! منم لینکت میکنم!
ممنون!

پیامبر تو کتاباش و احادیثش با شکوه هرچه تمام تر یاد کرده که هرجا میرفته یک زن میگرفته.
من با اینکه سوریه و مکه رفتم اما بازم دین زده شدم.

فکر نمیکنی اون حدیثا که میگی تحریفی باشه؟!

سسسسلام
من موندم واقعا تو این موضوعات رو از کجا میاری (موندم اندر کف)

کشتی خودتو با این نظر دادنت تو وبلاگ ما

امیرحسین 1389/03/19 ساعت 23:45 http://www.frtx.tk

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد