آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

انسان...سگ...!!

روز به روز که بیشتر و بیشتر با انسان ها آشنا می شوم...

سگ ها را بیشتر و بیشتر ستایش می کنم.




پ.ن:فلسفه ی خونم اومده بود پایین گفتم دوباره یه پست فلسفی بذارم دور هم باشیم!

نظرات 45 + ارسال نظر
سارا 1389/03/28 ساعت 19:57 http://www.aineha.blogfa.com

منم امید وارم....
کاملا با پست فلسفیت موافقم.....

سارا 1389/03/28 ساعت 19:58 http://www.aineha.blogfa.com

با اجازه لینکیدمت...

پس منم میلینکمت.

سارا 1389/03/28 ساعت 20:18 http://www.aineha.blogfa.com

me too...

(ددی)immortal 1389/03/28 ساعت 20:35

خراب این پستای فلسفیتم بابایی!!!!
محمدرضا باز چی شده؟؟؟؟
به کارت(ستایش سگ ها رو میگم) همین طور ادامه بده منم مزاحمت نمیشم موفق باشی!!!!
بچه نداریم که یه اسگل پرورش دادیم!!!!
اون یکی که گفته میخواد خون بریزه(سجاد) این یکی هم که اینجوری از دست رفته فقط یه هادی مونده که اونم طی چند روز آینده یه گهی میخوره!!!

بذار اونم زن بگیره اونوقت ببین آخر عاقبتش چی میشه!

اینجا تو دقیقا داری میگی انسان=سگ!
فکر نمی کنم که همه ی انسان ها سگ باشن...
ری.. با این فلسفه و منطقت!

منظورم بعضی انسان ها بود.
ضمنا من نگفتم انسان=سگ.گفتم بعضی آدما و فقط بعضی آدما ارزششون از سگم کمتره!

حسین 1389/03/28 ساعت 21:29 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

(ددی)immortal 1389/03/28 ساعت 21:37

محمدرضا میبینی که این یارو هر دفعه میاد تو هم یه سری بزن بهش دیگه!!!هر دفعه هم یه چیز مینویسه تونظراش یه تغییری هم نمیده!!!

SNIPeR 1389/03/28 ساعت 23:28 http://firetux.blogsky.com

ممد جدیدنا زیاد ناراحتیا !...

زیاد!

هادی 1389/03/29 ساعت 10:02

خوب منم عشق ک.و.نریزی دارم... من یه گوشه بشینم از پشت ک.و.نا رو بریزم...
مرسی نتیجه گیری آریان...!
بله کسی که با سجاد و آریان و...(یادم نمیاد با من گشته باشی!) بگرده یواش یواش به اهمیت اون سوسکهای قرمز! هم پی میبره...
راستی به همتون میگم برید آهنگ شکنجه گر داریوشو گوش کنید یه چیز دیگه س...!

هادی 1389/03/29 ساعت 10:04

خوب الآن من حوصلم سر رفته... محمد بیا بغل داداش...

یه بوس بده داداشی!

باقالی 1389/03/29 ساعت 10:23

بابا فلسفه
البته بدم نمی گه ها ممد
انسان سگ > انسان
بعدشم آریان تو چرا میای ادعا می کنی که انسان ها سگ نیستن؟ یکی که خودش انسان باشه می تونه این ادعا رو بکنه

شوخی کردم به دل نگیریا

اما ممد حالا طول می کشه بفهمی تا یک سری ها از سگم بد ترن

سجاد 1389/03/29 ساعت 11:25 http://never4ever.blogsky.com

اول از همه یه دست واسه آریان بزنید که انقدر احترام میذاره به نظر بقیه و خیلی اعتماد به نفس داره در مورد منطق خودش!!
با حرف داداشیم هم کاملا موافقم...
حالا چی شد از این پستا نوشتی؟!!!
اونم با این موضوع؟!!
کی ریده به احوالاتت؟!!!!
راستی چه خبر از زن داداش؟!!

به تو هیچی ربط نداره!!!

(ددی)immortal 1389/03/29 ساعت 11:54

آریان بازم اومده گنده بگوزه ولی ریده!!!!
آقا نمیتونی گنده بگوزی لطفا گنده گوزی نکن و گنده نگوز!!!
ریدی با این منطقت ک..چفت البته اگه منطقی داشته باشی!!!
ببخشید این نظر پر از الفاظ رکیک که نه ولی بد بود!!!دست خودم نبود یه چندروزی بود به کسی فحش نداده بودم اینا همینجوری گیر کرده بود الانم سر آریان خالی کردم!!!ولی یه چند بار اومدم به داداشم بگم که یه نگاه به اطراف کردم و بیخیال شدم!!!!
راستی من خیلی حالم گرفته س!!!!الان حس و حال هیچ چیزی رو ندارم!!!تابستون شروع نشده اینجوری هستیم ببین دیگه تابستون چه گهی میخوایم بخوریم!!!!
باقالی این برنامه های اسگل بازی پس کی شروع میشه!!!!سریعتر شروع کن دیگه!!!
تازه دیدین گفتم هادی هم طی چند روز آینده یه گهی میخوره!!اینم که میخواد ک.و.ن ریزی کنه!!!!فقط تو خانواده ی ما من موندم که منم طی چند روز آینده یه گهی میخورم!!!!
ولی بیبم تو این اوضاع بیبی!!!آقا بسه دیگه یه سینمایی یا یه سالنی (گل کوچیکم بود قبوله ولی شاتوت داشته باشه ها)یه گهی بخورید هم دیگرو ببینیم دیگه !!!!

نیکی 1389/03/29 ساعت 16:06

جالب بود
و می تونی بیشتر با وفا بودنشونو ستایش کنی
!!

نیکی 1389/03/29 ساعت 16:08

که این صفت با وفا بودن توی ادما خیلی کمه و تعداد اونای که این صفت رو واقعا و خالصانه تو وجودشون دارن می شه با یقین گفت انگشت شماره !!!
حقیقت تلخه

خیلی هم تلخه...

نیکی 1389/03/29 ساعت 16:42


چیه ؟ دپی یا فلسفه به رخ می کشی ؟
ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دپم اساسی!

حالا که بحث فلسفه شد یه تیکه شعر مینویسم در باب عرفانو فلسفه:
چه نسبت دارد او با قلب انسان
چرا در جنبشند این هر دو مادام
که یک لحظه نمیگیرند آرام
مگر دل مرکز عرش بسیط است
که آن چون نقطه وین دور دور محیط است
(گلشن راز.شیخ محمود شبستری)

آپم

به من چه!!

بچه های متولد 1373 اگه کسی اینجا هست دستش بالا؟
عزیزم خوب کاری داری میکنی که سگها را ستایش میکنی.آخرش یا مثه سقراط میشی یا دامپزشک.
(راستی سال 73 سال سگه.خوش حال شدم که ستایشمون میکنی)

منم دستم بالاس!

negar.m 1389/03/30 ساعت 00:27 http://bornagain20.blogfa.com

سلام!!!نمیدونم چی شده ولی میتونم حدس بزنم!
به قول یه فیلمی:ولی تو مثل سنگ باش فقط بی آر و مرد باش.

بزن دست قشنگَ رو!!

غول بچه...

جانم؟!

تو به یه جایی میرسی من شرط میبندم

خودم میدونم!

هادی 1389/03/30 ساعت 07:23

بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟

ساعت هفت صبح اومدی اینو بگی؟!
بعدشم بهاره هم همینو گفت که!

Quit girl 1389/03/30 ساعت 09:54 http://stopazad.blogfa.com

همشون اینجوری نیستن
کمن آدمایی که منظور تو
به هر حال منم آپم

منم منظورم همه ی آدما نبود.

negar.m 1389/03/30 ساعت 13:07 http://bornagain20.blogfa.com

خیلی ببخشیداونجا(کوه درد) رو نوشتم مثل سنگ.دیشب هنگ بودم کاملا!

Ar!eF 1389/03/30 ساعت 18:30 http://skysblog.blogsky.com

سلام . تازگی ها از ایران بیرون رفتی ؟!! آخه تو ایران آدم نیست که بتونی آدم ها رو بشناسی ( البته بلا نسبت شما ) در واقع تو داری یه سری انسان سگ نما رو با یه سری سگ سگ نما مقایسه می کنی هیچی ولش کن اصلا . آپم .

ها!!

پانی 1389/03/30 ساعت 22:26

سلام ببخشید! من چند روزی مسافرت بودم! نتونستم لینکت کنم! واقعا شرمنده ه! الان اومدم لینکت کنم دیدم برادرای فیلترچی! به بلاگفا هم رحم نکردن! دعا کن درست بشه! آخه ما نصف زندگیمون وبامونه نصف دیگش موبایله! الان یه نصفه از زندگیمو گم کردم! مرسی که لینکم کردی! امیدوارم فحشم نداده باشی! چون بعضی از مطالبه وبم شاید لوس به نظر برسه! اما خوب به هر حال منم دل دارم دیگه! بابا من هر چه قدر خشن باشم (البته در مقابله بعضی پسرا) بازم یه دخترم! اینو دیگه نمیشه عوض کرد!

فحش برا چی؟!
خدا لعنتشون کنه!

کاکا خدا بدنده اتفاقی افتاده

اتفاق افتاده از نوع اساسی

آپم

هادی 1389/03/31 ساعت 11:52

راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟





















راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
















راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
























راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟



















راستی بچه ها میدونستید ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
آیا واقعا میدونستید؟؟؟












میدونستید سال۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟

خدا شفات بده!

(ددی)immortal 1389/03/31 ساعت 12:17

منم پیش خودم میگم چرا اینجوری شده نظرات واسه چی گیر کرده!!!!
نگو مشکل از کامپیوتر نیست هادی اسگل(بچه نداریم که) اینجوری نظر داده!!!!
بچه ها دیگه اینقدر بیکارن نمیدونن چطوری خودشون رو سرگرم کنن!!!
واقعا خدا شفاش بده بچه م رو!!!

نیکی 1389/03/31 ساعت 14:39

خوب هی میگه مشکل دارم اساسی !!!
بگو دیگه سرمون درد گرفت ؟؟؟

سارا 1389/03/31 ساعت 14:54 http://www.aineha.blogfa.com

نمی دونم به نظرت حذفش کنم؟
حالا بذار یکم بخندیم بعد....

negar.m 1389/03/31 ساعت 17:30 http://bornagain20.blogfa.com

بازم به قول یه فیلمی:برای یه سگ مهم نیست که پولدار باشی یا فقیر...
خوشکل باشی یا زشت...باهوش باشی یا کودن...
فقط کافیه قلبتو بهش بدی تا ...
ای کاش لااقل این خصلتشونو یاد میگرفتیم!

واقعا ای کاش...

هادی 1389/03/31 ساعت 20:32

خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!





















خدا شفام بده...!

خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!






















خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!


























خدا شفام بده...!
خدا شفام بده...!
واقعا که چه نعمتیه این copy-paste!
ولی در کل بازم خدا شفام بده...!
تابستون هم اومد... هوا هم قاطی کرده ها... کلاک داره بارون میاد...

هادی 1389/03/31 ساعت 20:40

راستی یه سوال...
خدا میتونه منو شفا بده؟؟؟؟
خدا کنه بتونه شفام بده...
خدا کنه بتونه شفام بده...
خدا کنه بتونه شفام بده...



خدا کنه بتونه شفام بده...
نه دیگه حال کپی پیس ندارم...

(ددی)immortal 1389/03/31 ساعت 21:16

پسرم نا امید نشو !!با اینکه یه کار محاله ولی امیدوار باش که خدا شفات بده!!!
راستی خدا قبل از اینکه تو رو شفا بده باید هوا رو شفا بده!!!!کلاک بارون بیاد یه چیزی چون دم کوهه ولی فردیس چی؟؟اینجا که نه کوهی هست نه چیز دیگه ای چرا تو تابستون بارون میاد!!!!
واقعا هوا قاطی کرده تو ایتالیا برف اومده!!!

حصارک هم بارون اومد...دقیقا سر تمرین داشتیم میدویدیم یهو یک بارونی گرفت .

negar.m 1389/04/01 ساعت 00:02 http://bornagain20.blogfa.com

هادی
هادی
هادی
هادی
هادی
هادی






خدا
خدا
خدا
خدا
خدا







شفات
شفات
شفات
شفات
شفات
شفات







بده
بده
بده
بده
بده





خدا همرو شفا بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الهی آمین!

negar.m 1389/04/01 ساعت 00:07

دیگه به ما سر نمیزنی؟!!

Fateme.k 1389/04/01 ساعت 12:05 http://bornagain20.blogfa.com

مرسی که سرزدی.عکسو برات فرستادم.چرا امسال هوا قاطی کرده؟صبح افتابی ولی غروب بارونی.

چرا تو عوض شدی؟مگه نگار.م نبودی؟!؟!؟!!!!!!
راستی بچه ها برید ایمیل بدید این عکسو براتون بفرستن ته خندس و البته در اصل گر یه!

Fateme.k 1389/04/01 ساعت 17:38 http://bornagain20.blogfa.com

نه من فاطمه.ک هستم.(من و نگار نویسنده های تولدی دوباره هستیم.)

آها وبلاگتون دوتاییه...ایول!

وااای...هیشکه اینجا نیست؟پس چرا آپ نمیکنی؟دیس فرزانگان را کی باید بذاره؟راستی تولد تو کی هست؟

اون دیسو احتمال زیاد سجاد میذاره.صددرصد من نمیذارم
من آبان ۷۳ چطور؟!
موضوع ندارم چیکار کنم؟

چرا آپ نمیکنی؟ اما من آپم. بهم سر بزن فلا. نظرم بذار

negar.m 1389/04/02 ساعت 01:25 http://bornagain20.blogfa.com

ایول منم آبان ۷۳ ام!حالتون خوب شد؟

خدایی؟!!!
بد نیستم...

همینطوری پرسیدم.به یه بازی وبلاگی دعوتی.اگه خواستی بقیه ی بچه ها را دعوت کن.

دست شما درد نکنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد