آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

دیس فرزانگان منتشر شد...!!!

برید دیس فرزانگان رو بخونید حالشو ببرید ولی قبلش یه نظر  بدید و یا آیدی تونو بدید یا آدرس وبلاگ که یه جوری رمزشو بهتون بگم آخه شعرش تو ادامه مطلبه و رمز داره!!!

ضمنا فکر نکنید ما بیجنبه ایم...اینو نوشتیم دور هم باشیم!!



پ.ن:رمزشو به هر کسی نمیدم!بچه های سلطانی٬فرزانگان و چند نفر دیگه!

پ.ن:اونایی که شمارمو دارن s بدن رمزو براشون بفرستم.

بعدا نوشت:یادم رفت بگم ویرایش این شعر با آریان بوده.

نظرات 39 + ارسال نظر

وع...
خوب میخواستی عمومیش کنی.ننه پسوردا بهم بده ببینم.گوشیم دوباره خراب شده.آیدیم هم اینه:bahareh.1373
فقط سریع باش.

مگه از آریان نگرفتی؟!

(ددی)immortal 1389/04/07 ساعت 18:24

رمزش اینه:******
ریدید به اون قسمت هایی که من نوشته بودم!!!!
با اینکه ریدید توش ولی در کل از واسه اونا خیلی بهتر شده,بیشون هم بسوزه!!!!

بد نبود یه اسمی از من میبردی!

خب احمق جان وقتی بیان تو وبلاگ میفهمن دیگه!!

سینا 1389/04/07 ساعت 20:16

واسه منم بفرست...فرقی نداره با چی....

SNIPeR 1389/04/07 ساعت 21:39 http://firetux.blogsky.com

atshan 1389/04/07 ساعت 22:28 http://atshan.wordpress.com

با این قضیه کلا مخالفم ولی :
با آریان موافقم !
ضمنا شماها خوب راهی واسه آیدی گرفتن از ملت گیر اوردینا !

هیچکس ندونه تو که میدونی من چقدر پاکم...میخواستم بگم من خودم زن دارما دیدم ندارم...من زن میخوام مامان شری!!

negar.m 1389/04/08 ساعت 00:53 http://bornagain20.blogfa.com

اگه من جزء چند نفر میشم رمزو بده.

آره تو هم هستی

خوندم.مرسی.نمیخواد رمز را بفرستی.
باحال بود.ددی مگه چی نوشته بود؟تازه من دیشب خواب دیدم آریان همون رپه را با صدا خودش واسم خوند.

فکر کن آریان با اون صدای نازک رپ بخونه...خیلی خنده دار میشه!

باقالی 1389/04/08 ساعت 09:00

ممد پا شکسته
توی خونش نشسته

اولا پام نشکسته و کا.ندوماش (!)کش اومده دوما من کجا تو خونه نشستم؟!

ما هم می تونیم بخونیم؟

بعله!

baharestan_na_timarestan

تو هم جو گیریا!...فکر کردی سایت داری ؟!؟!؟!
blogfa شو ننوشتی!!!!

نیکی 1389/04/08 ساعت 15:50

سلام
خوفی ؟؟؟
دیر اومدم . نه ؟؟؟
اینم آیدیم : niktashkh
حالا می دی رمز و ؟

بابا شما ها که وبلاگ دارید براتون تو نظر خصوصی میذارم دیگه!

هادی 1389/04/08 ساعت 17:06

باحال بود ...
بعضی تیکه هاش خیلی باحال بود...
حالا چرا رمز گذاشته؟؟؟(آریان)؟

به خاطر داییش...خالش...و یه سری که نمیخواد شعرو بخونن

هادی 1389/04/08 ساعت 17:07

راستی ممد میدونستی سال ۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟

ممد (چقدر خودمونی شدم)
خدا وکیلی این عکس را ببین:http://1.boys-music.com/dl/Persian%5B1%5D.be
این هادی چشه؟متولد سال 1373 سال خروسه.خوبه؟

(ددی)immortal 1389/04/08 ساعت 18:33

توی جواب عطشان چی گفتی آخرش؟؟؟
تو خجالت نمیکشی به پدرت توهین میکنی؟؟؟
چندبار بگم من بعد اون خدابیامرز دیگه .....
این مامان شری کیه؟؟؟

منم خیلی دلم گرفته.به طرز فجیع...

دنیاس دیگه...

هادی 1389/04/09 ساعت 06:53

نه بهاره خانوم داری اشتباه میکنی...
واقعا نمیدونی سال۱۳۷۳ سال سگه؟؟؟
پس بذار بهتون بگم که سال ۱۳۷۳سال سگه...
داستان چیه ممد؟؟چرا همگی دست به دست هم دادید دارید چرت و پرت مینویسید؟؟؟

هادی 1389/04/09 ساعت 06:56

راستی حال میکنی؟؟؟ کی وقتی بقیه تو قشنگترین لحظات خوابشونن میاد واست نظر میده؟؟؟

راستی هادی میدونستی سال 73 سال سگه!!

میدونم سال 73 سال سگه.(ای کاش نبود)آخه خیلی داری بهش میگی،میخوام یه ذره تنوع بدم.

آپم

علیرضا 1389/04/09 ساعت 08:59 http://akgeo.blogfa.com

سلام.رمزشو به منم بده بیا تو وبلاگم نظر خصوصیا.
خودت که میدوونی من یه سیم کارت بیشتر نداشتم همین طور یه موبایل که اونم مامانم ازم گرفت.البته خودم بهش دادم.اخه به تحصیلم صدمه میزد.الان خیلی بهتر شده.
ممنون بای

من تورو جزو سلطانیا به حساب نمیارم...بذار فکرامو بکنم شاید بهت دادم!!

فکنم ضریب هوشیت سه فرسخ زیر خط فقره چون اون آیدیمون بود فهمیدی انیشتین؟

خنگول جان من آدرسی رو میگم که تو قسمت مشخصات نوشتی.نه اونی که تو قسمت نظر نوشتی...اونو که خودم فهمیدم.
الانم باز همون جوری آدرس وبلاگ نوشتی خانم ماری کوری!!!

(ددی)immortal 1389/04/09 ساعت 11:38

اولش بگم که تو مگه آبرو نداری که میخوای به خاکی بدی؟؟؟؟آخه آدم قحطیه؟؟؟ولی از این کارا انجام نده زشته!!!خجالت بکش!!!
باز تو آهنگ گوش دادی جوگیر شدی و رفتی پست نوشتی؟؟

گفتم همتون میگید جوگیر شده...

ماسانا 1389/04/09 ساعت 13:12 http://masana.blogfa.com/

تا دو ساعت دیگه رمز رو میز کارم باشه وگرنه ۲ساعت دیگه هم وقت داری ولی اگه نبود تورو خدا بده دیگه

چشم...

نیکی 1389/04/09 ساعت 19:11

بلههههههههههههههههههه
کاملا نظر لطف تونه این شعر زیبا !!!!
البته ما در گروه کوچولو ها قرار می گیریم
زیاد کاری نداریم

ما طرف حسابمون دبیرستانیا بودن با شما کاری نداریم...شما خودتو ناراحت نکن

بله! من خدم با شهید سلطانیام!


تو چرا خبر نمیدی آپم؟ چرا سر نمیزنی؟هان؟

Quit girl 1389/04/10 ساعت 12:14 http://stopazad.blogfa.com

اومدم بگم دیس جدیده واسه من نیست!
خواهشن با من کاری نداشته باشین!
من اصلا ازین فشا بلد نیستم
ok?

ok!

نیکی 1389/04/10 ساعت 13:27

اااااااا همه کشیدن این ور که ؟؟
پانی؟؟؟؟
دیگه نه در اون حد
اصلا به ما چه !!!

محمدرضای بی ادب تو هنوز بچه هستی تورو چه به نظر دادن به موسسه برو دنبال کارنامه ات باش که بیستشدی بابات برات دوچرخه بخره

بله؟!؟!با کی کار داری شما؟!

SNIPeR 1389/04/10 ساعت 15:14 http://firetux.blogsky.com

ممد این یارو از جمع اون حیدر کراری هاست که تو وب بهاره اومده بودن ، شایدم به قول مدیرشون دشمنشونه ، در هر صورت که خیلی آدم اسیه ، تو وبه ماهم گفته دوچرخه ، فقط همینو بلده

شرط میبندم این آسو تازه یاد گرفتی!!
خدا شفاشون بده!

SNIPeR 1389/04/10 ساعت 18:47

آسو که تازه یاد گرفتم ،
ولی این بالا نوشتم os ...

دیس فرزانگان 3 منتظر شد. کاری از ددی(immortal)...
لینک بدید و اطلاع رسانی کنید...

فقط به بکس خودمون و اونا و دو سه نفر دیگه که در جریانن پسوورد بده.

نیکی 1389/04/11 ساعت 00:00

بابا بذارید یکم بگذره . سکته زدن !!!
چرا پشت سر هم ؟؟؟
اصلا به ما که ربطی نداره

نیکی 1389/04/11 ساعت 00:21



چون ما اینجا کاری نداریم من گریه می کنمااا
وگرنه اگه با ما هم بودید که ....
( فک نمی کنم کار خاصی انجام می دادم ) !!!

سارا 1389/04/11 ساعت 01:37 http://www.aineha.blogfa.com

دیس سلطانی۲..

تو بی طرفی...!!!


من آس هستم آس به معنی تک هست ومن تک هستم دستتون درد نکنه از این تعریف وتمجید و بجز دوچرخه چیز دیگه هم بلدم سه چرخه بی چرخه چرخ گوشت چرخ گردون چرخونک سیبیل بابات میچرخه

آره خب تکی ولی تو کس خلیت

(ددی)immortal 1389/04/12 ساعت 20:21

چه بامزه ای کسخل خان!!
همون ماجرای کمد یا خیار شوره دیگه؟؟

هاهاها حال کردم باحال گفتی

اصلا من کلا خیلی آدم باحالیم!!!!
(من چقدر فروتن هستم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد