آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

زور داره...

چقدر زور داره آدم از دو هفته قبل از بازی بدونه قراره تو یه بازی فیکس بازی کنه اونوقت روز بازی که میرسه باید با پای گچ گرفته بازی رو از رو سکو ها نگاه کنه.خداییش خیلی زور داره...


نظرات 37 + ارسال نظر
SNIPeR 1389/04/13 ساعت 20:59 http://firetux.blogsky.com

آخی ، الهی عمویی بمیره واست ...

ایشالا هر چه زودتر!!!!!!!!!!!!!

(ددی)immortal 1389/04/13 ساعت 21:03

ک.و.نت بد میسوزه الان؟؟
ولی اشکال نداره بابایی تو دوباره میتونی شایستگی های خودت رو به همه اثبات کنی!!
خب مگه مرض داری با این پای شکسته میری و بازی رو از نزدیک میبینی تا بیشتر بسوزی؟

بنده خدا رفتم اونجا همه تحویل میگرفتن...مربیا رو بوسی میکردن...تازه تیممونم 4-0 برد بیشتر حال داد.مربیمونم گفت تو امیدا برات شماره ی 66 رو گذاشتم کنار...هم تو کو.نم عروسی بود هم داشت میسوخت...دچار دوگانگی شده بودم!

سارا 1389/04/13 ساعت 22:51

الهیییییییی.

اونجات بسوزه! ما 4شنبه مسابقه داریم!

به یه ورش...ایشالا تو هم پات بشکنه نتونی بازی کنی با اون موهای خوشگلت!!

سیلام
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی شده؟؟؟؟؟؟؟
به فنا رفتی؟؟؟
اشکال نداره!!!!1خوب میشی

آره یه جورایی...
مرسی.

نیکی 1389/04/14 ساعت 04:00

اخییییییییییییییییییییییییییی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سجاد 1389/04/14 ساعت 10:12 http://NEVER4EVER.BLOGSKY.COM

به!
داداش ممد خودم.من برگشتم!!!
اشکال نداره، پارسال پای منو اوف کردی حالا نوبت خودته! اون آریانم میره زیر تراکتور!!(روحیاتم هنوز اونجایی!!)

سلام داداش...چه عجب اینورا!
به من چه تو خودت لنگت دراز بود گیر کرد...

آخه.دلم واست سوخت.(جوری که تا ته اونجام هم سوخت)من تا حالا دست و پام نشکسته.از کجا افتادی پایین که به این روز گرفتار شدی؟

از جایی نیفتادم...سر بازی پام پیچ خورد تاندونام کش اومده.

سجاد 1389/04/14 ساعت 12:51 http://never4ever.blogsky.com

بلاخره آپیدم!
به یه بازی هم دعوت شدی...

اشکال نداره منم از این پاخوریها زیاد داشتم درست میشه

Quit girl 1389/04/14 ساعت 14:13 http://stopazad.blogfa.com

اون فارغ التحصیل شده!
اصلا تو از کجا میدونی؟

دیگه الکی که اسممونو نذاشتن تیزهوش!

SNIPeR 1389/04/14 ساعت 14:14 http://firetux.blogsky.com

ممد سر چی بازی پات پیچ خورد ؟
لی لی بازی میکردی ؟!!

نه خیر عزیزم سر فوتبال.

Red beetlE(هادی) 1389/04/15 ساعت 16:41

مگه حتما باید هر اتفاقی واسه اون هیکلت میفته رو بیای اینجا گزارش بدی؟؟؟ اسگلی؟؟؟ این چه پستیه؟؟؟ آیا حوصلت سر رفته؟؟؟ آیا میای با هم بریم انگلیس؟؟؟ نمیای؟؟؟ بچسم آیا؟؟؟ آیا هر چی تو بگی... اصلا نیا انگلیس به من چه آیا؟؟؟

بریم هرجا تو بگی فقط جون مادرت نچس!!

(ددی)immortal 1389/04/15 ساعت 19:52

ای بابا هادی یه دفعه این فکر به ذهنت نزنه که اینجا ب.چسی!!
راستی کریس هم بابا شده اونم از چه روابطی!!
تخم سگ هنوز عروسی نکرده یه پسر داره این عروسی کنه دیگه چی میشه!!
محمدرضا به بابات قول بده که اگه تو فوتبالیست حرفه ای شدی از این کارا انجام ندی!!
این جمله ی آخر رو به خاطر این گفتم که خودمون زیادیم(حرو...ده) و نمیخواد تو یکی هم اضافه کنی!!

پدر جان من زیر دست تو بزرگ شدم هرگز دست به این کار های قبیح(چه جوری مینویسن؟!)نمیزنم!

Fateme.k 1389/04/15 ساعت 21:02 http://bornagain20.blogfa.com

امیدوارم هر چه زود تر پات خوب شه.البته یه محاسنی هم برات داشته مثل احترام گذاشتن مربیا بهت,در واقع جای خالیتو توی بازی احساس کردند و دیگه قدر تو رو میدونن.

به نکته ی خوبی اشاره کردی!
ولی این بازی برا رده ی امیدا بود و بازیکن جایگزین سن بالا تر از خودم بود که بذاره تو زمین...خدا کنه به بازیه جوانان که رده ی اصلیه خودمه برسم.

خودم(محمدرضا) 1389/04/15 ساعت 21:18

بچه ها دعا کنید 5شنبه که میرم بیمارستان دکتره اجازه بده گچو باز کنم...بازیه اول رده ی امیدا که نشد ولی دعا کنید به بازیه جوانان برسم.

راست میگه بچه ها براش دعا کنید گناه داره!!!

(ددی)immortal 1389/04/15 ساعت 21:33

بازی رو الکی بهونه نکن ما که میدونیم هدفت چیه!!
بابایی اشکالی نداره خب اصلا نرو وسط!!یا اگه تحریک شدی همون پیشنهادی که تو کلاس بهت دادم رو انجام بده و برو عصات رو بچرخون خیلی هم ملت حال میکنن!!
اصلا مگه میمیری نری عروسی؟؟
راستی تو رو چجوری تو امید ها حساب کردن؟؟
انگار همین دیشب بودا!!

بابا جدیدن خنگ شدیا!من جوانانم برا امیدا هم اسممو رد کردن بس که حرفه ایم خب!!!

نیکی 1389/04/15 ساعت 23:25

اخیییییی
چشم ما دست به دامان خدا می شیم شما به بازیتون برسی !!!

دست شما درد نکنه.

نیکی 1389/04/15 ساعت 23:27

راستی در رابطه با نظرت :
چپ و راست و بالا و پایین اصلا حالش نیست !!!

ایشالا بیاد!

negar.m 1389/04/16 ساعت 00:40 http://bornagain20.blogfa.com

آقای ددی کدوم اخباری چنین زری زده کریس بچه دارشده؟
برادر عزیز حواست باشه بابای منم چند بار توی فوتبال اینطوری شد ولی باز بازی کرد.آخر کارش به عمل جراحی کشید اونم با دکتر فوتبالیست ها هنوزم مشکل داره.
حواست باشه

شوخی میکنی دیگه نه!؟!؟من گناه دارم.تازه اول جوونیمه...من میگم دعا کنید تو اینجوری حالمونو میگیری...دمت گرم دیگه!!!

(ددی)immortal 1389/04/16 ساعت 11:22

خنگ خودتی شاسگول!!منظورم اینه که رده ی سنی یا یه همچین چیزی وجود نداره؟؟مثلا یه بازیکن 14ساله اگه بازیش خوب باشه میتونه تو امید ها بازی کنه یا فقط یه رده بالاتر میتونه بازی کنه؟؟
این خبر هم تو اینترنت دیدم و توی صفحه ی توئیترش هم نوشته بود!!

بازیکن نوجوانان اگه خیلی خوب باشه میتونه تو بزرگسالان بازی کنه... محدودیت نداره

امیرحسین 1389/04/16 ساعت 11:23 http://frtx.tk

آره خدایی...خییییییییلی زور داره...آپم

negar.m 1389/04/16 ساعت 12:20 http://bornagain20.blogfa.com

تو جدیدا چرا اینجوری شدی؟مگه من چی گفتم؟مگه بد حرف میزنم یه بار میگی چرا کتک میزنی.الانم که میگی حالتو گرفتم
اصلا به من چه خوب میشی میری فوتبال هم بازی میکنی پات هم هیچی نمیشه

ببین تو بعد این همه مدت نفهمیدی که من اینا رو به شوخی میگم؟!
چرا انقدر زود نارا حت میشی!

negar.m 1389/04/16 ساعت 12:22

بعد از اصلا به من چه,داره

آپیییییییییییم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من اینجا نظر ندادم!
خوب اینم نظررررررر

واقعا ممنون از این همه لطف!!

خوب من که گفتم آنتی پسره!!! تو با خونسردی گفتی نه عیب نداره بفرست!!!
وای بابا من سکته کردم! چه عصبانیتی!

خوب آره از شتر بدترند!!!!!!!!!!!

نظر لطفتونه!!

راستی بچه ها تو مسابقه برنده شدند؟

آره ۴-۰ بردن.
تو چرا فیلتر شدی؟!

اوف اسموحال میکنی یا نه ؟؟؟
اینم عینه لوگو داره اون بالا سروری میکنه!!

negar.m 1389/04/16 ساعت 18:36 http://bornagain20.blogfa.com

الان جلو دستم بودی کتک رو خورده بودیاشوخی کردم لطفا شوخی های چرت نکن!

ببخشید دیگه...دست خودم نیست،گوله ی نمکم دیگه:دی!

نیکی 1389/04/16 ساعت 22:29

گوله نمک !!!
تو !!!!
شباهتی داره ؟؟؟؟

زیاد!!

نیکی 1389/04/17 ساعت 16:39

اره تفاوت زیادی دارن . قبول دارم
!!!!
راستی
اپممممممممممممممممممم

نیکی 1389/04/17 ساعت 17:52 http://saeedi2009.blogfa.com

ایشالااااااااااااااااااااااااااااااا

دم اونایی که دعا کردن خیلی گرم...دعا شون گرفت و منم به مراد دلم رسیدم...بازیای جوانان افتاد تو مرداد ماه که تا اونموقع صددرصد میتونم بازی کنم

جدی میگی؟!پس خیلی شانس آوردی!!!




و این است نتیجه ی خود درگیری!!که خودم جواب خودمو میدم

نه...کسی مرا فیلتر نکرد.خودم قالب وبلاگم را حذف کردم و قالب فیلتر روش گذاشتم.بالاش هم نوشتم نابود باد آخوند و فیلترینگ.اون حمله و دعوایی که تو وبلاگم بود خیلی جدی تر از این حرفا بود.فحش ناموسی میدادند که حواله خودشون میشه و مادر خرابشون.

بابا مبارز!!!

پانی 1389/04/18 ساعت 16:08

سلام.................
خوبی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی زحمت آپ کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------

سلام...خوبم.
موضوعش گیر بیاد به روی چشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد