آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

جشن نامزدی/پای من/فامیلا/جو...

امشب جشن نامزدیه نوه ی عمه ی منه...(الان پسرا دارن میگن به ت..مم و دخترا هم یا میگن به درک یا میگن به من چه!)

منم با این پای تو گچ باید برم...میخواستم نرم ولی چون با داداش داماد تو کلاس زبان هم کلاسیم و باهم صمیمی هستیم باید برم.از بالا به پایین اگه به تریپ نگاه کنید ته خنده س...پیراهن مردونه ی مجلسی...یه کراوات یا همون گردن آویز تزئینی(!)...شلوار پارچه ای تریپ شخصیت... پای چپ کفش مردونه ی مجلسی اونوقت پای راست دمپایی!!!!!!

مطمئنم وقتی فامیلامون پامو ببینن بسته به نسبتی که باهام دارن یکی از سوالات زیر رو میپرسن:
-اگه طرف یکی از عمه هام باشه:وای خاک به سسسسرم چی شده عمه؟!؟!؟!؟

-دختر عمه هام یا دختر عمو هام:اییی وایییی چی شده محمدرضاااااا؟!؟!!؟

-عموهام:خدا بد نده مرد چی شده؟!

-پسر عمو هام یا پسر عمه هام:اِ...ممد چی شده؟!؟!!؟پات چرا به گا رفته؟!

البته برای اینکه این اتفاقا نیفته من تصمیم گرفتم همون اول برن پشت میکروفن به همه پامو نشون بدم و اعلام کنم که چی شده چون واقعا حوصله ندارم با هرکی که سلام کردم به جای احوال پرسی براش توضیح بدم که چی شده!

...

اما میرسیم به قسمت جذاب داستان یعنی قسمت قرش بده یا همون رقصیدن!

من تمام عضمم رو جذم(درست گفتم؟!)کردم که برم وسط مثل امین حیایی تو اخراجی های ۲ برقصم...فکر کن من با این پای علیل میخوام برم اون وسط جفتک بندازم...اینجاس که شاعر میگه آدمو سگ هار/حار گاز بگیره ولی جو نگیره!!!


پ.ن:سبک عنوان به سبک داش سجی شد دیگه...

پ.ن۲:ایشالا عروسی خودم!!

نظرات 36 + ارسال نظر

سلام یعنی با پای شکسته رفتی عروسی چه ضایع حتماً با کت وشلوار ودمپایی

فکر کنم تو پست تیپمو کامل توضیح دادم...لطفا اول بخون بعد نظر بده!

SNIPeR 1389/04/18 ساعت 21:16 http://firetux.blogsky.com

محمدرضا: فرید اون اسنایپو غلاف کوون!!
آپم!

فرید: چه ربطی داشت به اسنایپ من ؟
وقتی اونو خوندم فک کردم یه ربطی داره ، شایدم داره من نفهمیدم !

اون درباره ی نظر بالاییت بود...

SNIPeR 1389/04/18 ساعت 21:18

چه خوب ، اگه من در شرایط مشابه بودمو میخواستم بنویسم هرکی چی میپرسه ازم باسد به اندازه ی کل پستت فقط در مورد دختر... هام مینوشتم !!!

خدا زیادشون کنه!!!

SNIPeR 1389/04/18 ساعت 21:22

(سه تاش کردم واست که جواب دادن آسون باشه برات ، یه وقت به پات فشار نیاد!)
اینم آخریش :
این قضیه ی میکروفن منو یاد حرف بابابزرگم انداخت که میگفت :
ملانصردین خرش افتاد تو دره جابه جا مرد. ملا کل مردومو یه روز تو میدون جمع کرد بهشون گفت :
همه گوش کنید.من خرم افتاد تو دره مرد.مرد تموم شد.تمومه تموم.ازین به بعد هرکی منو دید ازم نپرسه ملا خرت کو ملا خرت کو !!!

باقالی 1389/04/18 ساعت 21:46

خیلی باحال بود پستت دمت گرم
گفتی آدمو سگ هار / حار گاز بگیره ولی جو نگیره یاد افروز افتادم تو جشن آخر هوگر
اما خیلی قضیه جالب بود

محمدرضا گوتت بسوزه امروز کلا تو کندمون کس چرخ زدم و دارم الان میمیرم!!!
بابایی بهت گفتم که نرو ولی خودت دوست داری بری و سوژه ی ملت شی!!
ولی این تریپت یه چیز باحالی میشه اونم با استیل تو!!

مگه استیل من چشه؟!استیل ناز تر از من دیدی خدایی؟

این دو زبانه شدن نظر قبلی به خاطر تاثیرات محیط بود!!
جاتون خالی چه خنکه هوا!!الان تو گرمای کرج داره گوتتون پاره میشه!!

رفتی دیار؟

به سیلام اقای خوش پیت(اخه خوش تیپ که نمیشه گفت همون خوش پیت بهتره)
خوش گذذذذذذذذشت؟؟؟؟؟
ایشالا زود تز خوب میشی (اخه خدایی دلم سوخت ادم با پای شکسته بره عروسی خیلی ستمه)

علیک سیلام!
من که روم کم نشد رفتم رقصیدم!!!به جون خودم خیلی تلاش کردم خودمو نگه دارم ولی وقتی پای آهنگ بندری اومد وسط دیگه نشد که نشد...
ولی آره واقعا خیلی ستمه

نیکی 1389/04/19 ساعت 02:25

سلاممممممممممممممممممممم
خوفی ؟؟ ( خوف که نیستی !! شایدم هستی . نمی دووونم !! )
نمی دونم چی بگم
چی بگم؟؟؟

هم هستم هم نیستم...

SNIPeR 1389/04/19 ساعت 02:37 http://firetux.blogsky.com

نظر که دادم ،
اومدم بگم به روز شده هستم !
(=وبلاگ به روز شده است)(=وبلاگ را به روز کرده ام)

یه چیزی : دقت کردین '' آپم'' اشتباهه ؟؟؟

بیست امتیاز!!

نیکی 1389/04/19 ساعت 02:53

خواستم ی چیزی بگم
یادم رفت
یادم اومد می ام می گممم

negar.m 1389/04/19 ساعت 04:24 http://bornagain20.blogfa.com

ای بابا!پات کی خوب میشه؟

هفته ی دیگه ایشالا...

atshan 1389/04/19 ساعت 10:32 http://atshan.wordpress.com

بمیرم برای خودم که سجاد صاحب سبک شد و ما نشدیم !
ضمنا بنظرم بهتره خیلی سخت نگیری کلا !

اگه سخت میگرفتم که نمیرفتم وسط قر بدم که!!!
تو زیاد سخت نگیر اگه خدا بخواد تو هم صاحب سبک میشی.

Red beetlE 1389/04/19 ساعت 12:12

خیلی راحت میتونستی اون یکی پات رو هم دمپایی بپوشی...
اسگل تو کلاس که گفتی میخوای چه جوری برقصی... همونطوری میرقصیدی بهتر بودا...

چرا آدرس وبلاگتونو نوشتی تو مشخصات!

پانی 1389/04/19 ساعت 16:47

ها ها!!!!!!!!!!!!!!
چه حالی میده!!!
دوست داشتم اونجا بودم تیپتو میدیدم! حتما خیلی مضحک شده بودی! رقص با دمپایی!
در ضمن مرسی که آپ کردی!

بنده خدا نبودی ببینی چه جیگری(!) رقصیدم!!

مرسده 1389/04/19 ساعت 18:25

اگه تو به من بگی که من چجوری باید تو وبلاگ شما ها (blogsky) نظر خصوصی بذارم منم بهت میگم اگه با یکی از ماها کار داشتی چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه چجوری نظر خصوصی بذارم

مرسده 1389/04/19 ساعت 18:25

چه عصبانی!!

مرسده 1389/04/19 ساعت 18:26

یافتم ...یافتم....
خودم پیدا کردم نمیخواد بگی

آفرین...

ولی میتونستی با عصا ،بابا کرم برقصی...

راس میگی ولی دیگه عصا رو گذاشتم کنار همینجوری بدون عصا اینور اونور میرم.

سیلام
آپیم سر بزن

چشم!!

Fateme.k 1389/04/20 ساعت 12:34 http://bornagain20.blogfa.com

در کل جشن بهت خوش گذشت؟(خوب اینم یه قسمتی از خاطراته)

آره بد نبود...کلی با بچه ها خندیدیم!

Fateme.k 1389/04/20 ساعت 12:45 http://bornagain20.blogfa.com

امیدوارم دیگه از این خاطرات نداشته باشی.

ایشالا...

Quit girl 1389/04/20 ساعت 15:43 http://stopazad.blogfa.com

میخندی؟!

سیلام
هیچی ندارم بگمحوصله ام هم سر رفتهاز رو بی کاری نظر میدم امار نظراتم بره بالا

علیک سیلام.

پانی 1389/04/20 ساعت 16:04

یه لبخند بزن میخوام یه خبر خوب بهت بدم که اگه بشنوی رو پات بند نمیشی!!!!!

www.pani-cute.blogfa.com

آپم.....

SNIPeR 1389/04/20 ساعت 19:59 http://firetux.blogsky.com

ممنون از تذکرتون ...

آدرس وبلاگ جدید....

مرسده 1389/04/21 ساعت 01:35

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
VAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
MOBARAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

SNIPeR 1389/04/21 ساعت 05:00 http://firetux.blogsky.com

اینم از جام جهانی !

آپم ...

سجاد 1389/04/21 ساعت 11:14 http://never4ever.blogsky.com

سبک تقلید میکنی؟!!!
زنگ خورد بیرون وایسا کارت دارم!
فکر میکنم خیلی جذاب شده بودی! چند تا مخ خراب کردی؟!!!

عروس کم مونده بود به داماد بگه نه!!

immortal 1389/04/21 ساعت 11:40 http://jangavaran.blogsky.com

آپیییییییییییییییم!!

خب به من چه؟!

Marshall 1389/04/21 ساعت 11:59 http://jangavaran.blogsky.com

آپیم، اونم دوتا...
پاشو برو بخون به جفتش هم نظر بده....

چشم!!

محمدرضا فردا دفتر منو بیاریا!!!
الان من فردا چجوری امتحان رو رو هوا جواب بدم؟؟؟

nashenas 1389/04/22 ساعت 22:42

از بچه ها بعید بود !!!!!!!!!!!!

چی از بچه ها بعید بود؟!

LEO MESSI 1389/04/26 ساعت 12:04

سلام ممد. خدا بد نده من یک ماهی هست که از دنیا به دورم. تازه امروز بعد مدت ها تونستم به وبلاگت سر بزنم. از اسمم که حتما منو شناختی. در هر صورت خیلی باحالی.خیلی باحاله (وبلاگت)

ما چاکر شوما هم هستیم داش سهیل.

vanesa 1389/04/26 ساعت 18:39

پسرا همه جوره خنده دار میرقصن ( حالا با پای شکسته ... ) کاش بودم میدیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد