آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

جالبه...

خیلی جالبه...

گوشیت ِsilent!بعد یه ساعت میری میبینی یه miss call افتاده.

به یارو sms میدی که اگه کاری داشته زنگ بزنه...زنگ نمیزنه.وقتی هم زنگ میزنی جواب نمیده و یا قطع میکنه.منم که کرم دارم هی زنگ میزنم...

دفعه ی آخر یه زن گوشی رو برمیداره.شروع میکنه هرچی از دهنش در میاد بهت میگه که تو مرض داری و مزاحم شدی و...هر چی هم میگی خودت زنگ زده بودی میزنه زیرش...میگه داری مزاحم میشی...چی باید گفت به اینجور آدما آخه؟!

نظرات 22 + ارسال نظر
mokherend 1389/04/27 ساعت 22:41 http://mokherend.blogsky.com


فدای دو چشمون سیاهت.سادیسم داری؟
بیکاری؟
...؟
بیشتر مواقع آخریش جواب میده...

بیکار که هستم شدید.

میگم این موارد بیشتر برا ما پیش میاد نه آقایون!
تازه ممکنه اشتباه گرفته باشه!
از هزار تا مزاحم ۹۹۹ تا شون پسرند!
راستی قالبمم عوض کردم.
بیا ببین نظر بده.

vanesa 1389/04/27 ساعت 23:49

آره پانی جون معمولا آقایونه محترمه مزاحم وقتی میبینن یه دختر جواب میده مزاحم میشن ...

ولی واسه محمدرضا قضیه فرق میکنه
برعکس شده

خوبه یه موقع هایی ما مزاحم بشیم تلافی کنیم

والله چه عرض کنم !!!

اگه من بودم یه بیلاخ نشونش میدادم و می خوابیدم

آخه از پشت تلفن نمیشد وگرنه فاک نشونش میدادم!!

امین 1389/04/28 ساعت 09:58 http://doreakhar.blogfa.com

یایا عمدی بوده !!!!!!!
بگیرش تا در نرفته!!
لینگ آهنگو درست کردم حتما دانلود کن

مرسی میام.

نقله این حکایته که میگه:
حاضرم بهم فحش خوار و مادر بدند اما برم سر قرار بگند یارو حمومه.
تو خودتا ناراحت نکن.کاری به این ج.نده خانوما نداشته باش.

چشم...

یاسی 1389/04/28 ساعت 11:35 http://www.yasi-n2010.com

اشتباه ولی جالبه !
میدونی بعضیا کرم دارن ولی اونایی که جواب میدن کرماشون خیلی بیشتره!نه؟بهم بسر می خوشحالم
(ادبیاتو حالیدی؟)

میگم یادت رفت تو آدرس وبت blogfa بذاریا!

mokherend 1389/04/28 ساعت 12:32 http://mokherend.blogsky.com

راستی. با تبادل لینک موافقی؟

آره لینکت میکنم.

از پشت تلفن و روی تلفن نداره که !

ممنون از حضورت

اینم حرفیه...
خواهش!

خب کرم از خودته دیگه... چرا سیریش میشی خب...
خیلی راحت میتونی بعد اینکه یارو جواب نمیده گوشیت رو بندازی یه گوشه... و بیخیال شی... دیدی چقدر راحته...

نه دیگه من باید بفهمم یارو کیه...کرمم گرفته که اگه غریبه باشه یه جوری حاشو بگیرم که دیگه به فکر این گه خوریا نیفته!

SNIPeR 1389/04/28 ساعت 15:58 http://firetux.blogsky.com

ممد ؟ واقعا بهش زنگ زدی ؟ اینا همه عواقب مجرد بودنه ها !

کاملا برعکس منی !...

منم دیگه...کرمم بگیره ول نمیکنم!

نیکی 1389/04/28 ساعت 17:06

سلاممممم
خب تقصیر خودته
گیر دادی به یارو اونم اینجوری تلافی کرده دیگههه
حالا من فک می کنم یکی اومده بهش گیر داده این کیه اینم وا نمود کرده که تو مزاحمی .
البته حدس می زنماااا
می گم می خوای شمارشو بده . بهش بگیم کی مزاحمه !!

اتفاقا خودمم همین حدسو میزنم.

سلام نیکی جوووووونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالاخره برگشتی!!
دلم انقده شده بود واست!(حیف که نمیبینی!)
یه صحبت جدی دارم باهاتون آقا محمدرضا!




نبینم دیگه مزاحم دختر مردم بشیا!

بله.ببخشید!!دیگه تکرار نمیشه!

مگه کرم داری که رو ملت کرم میریزی!!
بی شعور تو با دختر مردم چی کار داری؟؟؟
دوست داری یکی مزاحم خواهر که نداری,زنم که نداری,مادرتم که مرده!!اصلا هیچی بابا!!
این داداش فرید راست میگه این بیکار بودنت همش به خاطر مجرد بودنته!

خب برام زن بگیر دیگه:دی
ولی اون مزاحم شده بودا!!

نیکی 1389/04/28 ساعت 20:06

سلام پانی جون
خوفی گلمممم ؟؟؟
پنج شنبه دیگههه همدیگرو می بینیم !!!
---------
می گم که من به یک نتیجه های خوشمل رسیدم
100 % شد . می گم خدمتتون

نیکی 1389/04/28 ساعت 20:27

اینو که هست یا نه نمی دونم
ولی یک چیزایی فهمیدم که برام جالب بود
حال نداشتم خصوصی بذارم
خودت بپاکش

چیزی نگفتی که بپاکمش!

یاسی 1389/04/29 ساعت 12:02

درسته ولی اگه شما عشقو دیدی سلام ماروهم بهش برسون

چشم...ولی یه صد سالی باید صبر کنی!

[ بدون نام ] 1389/04/29 ساعت 14:52

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بازگشته افتخار امیز خودم رو به دنیای برو بکس الاف نتی تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چه دوران بدی بود خداییش
برگشتم اما درد ناک 4 تا امپول زدم سوراخ سوراخ شدم اینقدرم صدام قشنگ شده جاتون خالی
فعلا[قلب]
اما خدایی خیلی دلم واسه همه تنگ شده بود[قلب]

اسم نذاشتی!شما؟

مرسده 1389/04/29 ساعت 15:07

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بازگشته افتخار امیز خودم رو به دنیای برو بکس الاف نتی تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چه دوران بدی بود خداییش
برگشتم اما درد ناک 4 تا امپول زدم سوراخ سوراخ شدم اینقدرم صدام قشنگ شده جاتون خالی
فعلا[قلب]
اما خدایی خیلی دلم واسه همه تنگ شده بود[قلب]
نمیدونم چرا اسمم نیومد

سلام...خوش اومدی.
آمپول چرا؟!خدا بد نده...

مرسده 1389/04/29 ساعت 15:08

واقعا چرا اسمم نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یعنی واقعا چرا؟!یعنی کار کی میتونه باشه؟!!!

ممد یه پیشنهاد دارم!! هر دفعه توالت میری بیا یه پست درموردش بنویس. یا مثلا قشنگ توضیح بده ناهار چی خوردی؟ چقدر طول کشید؟ آها یه چیز مهم تر. اینکه چقدر آب خوردی؟ اینا رو همرو پست کن...

شیوا 1389/05/04 ساعت 19:14 http://lolo2.blogfa.com

به نظر من اینا اتفاقات روز مره ی زندگیه باید ساده از کنارشون گذشت حالا ممکنه این وسط چارتا لیچارم بارت کنن.ناراحتی نداره که داداش من.منتظرتم.به منم سر بزن.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد